Marta Tymicka, Galeria Szperk: Kładziemy duży nacisk na współpracę z lokalnymi instytucjami

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2013-04-17 | 09:22

180 tys. osób miesięcznie, najpopularniejsze sklepy sieciowe, ciekawa oferta dla dzieci oraz nowoczesny i przestronny wygląd to tylko nie liczne cechy, jakie wyróżniają Galerię Szperk na tle lokalnych obiektów. O zasięgu oddziaływania galerii, tenant mixie, ale także planach na przyszłość opowiedziała Marta Tymicka, senior leasing manager Immofinanz Services Poland Sp. z o.o., będącej współwłaścicielem gdyńskiego centrum.

Galerię Szperk odwiedza średnio 180-220 tys. osób miesięcznie. Od momentu otwarcia do końca 2012 roku, do centrum przyszło około 2 miliony klientów. Co więcej obserwujemy ciągły wzrost indeksu odwiedzialności, szczególnie w ostatnich miesiącach, tj. od rozpoczęcia konsekwentnych działań marketingowych. Bliskość portu morskiego oraz terminala promowego zachęca gości ze Skandynawii do robienia zakupów w galerii. Liczymy , że po otwarciu lotniska w Kosakowie liczba klientów z zagranicy jeszcze się zwiększy.

Galeria Szperk to przede wszystkim centrum dużych marek. Na jej terenie funkcjonują najpopularniejsze sklepy sieciowe z branży mody, takie jak: grupa LPP, H&M, CCC, New Yorker, Stradivarius, Deichmann i Centro. Atrakcyjna jest również propozycja z działu dom i ogród: market budowlany Nomi, sklep JYSK oraz Pepco z akcesoriami dla domu. Dla dzieci silną grupę ofertową prezentują Smyk, Empik, Zabawka, Kraina Gier oraz sala zabaw Family World. Artykuły spożywcze i rzeczy codziennego użytku można kupić w delikatesach Alma i drogerii Rossmann. Ofertę galerii uzupełnia klub sportowo-rekreacyjny Pure Jatomi Fitness.

Wielu klientów Galerii Szperk oraz mieszkańcy okolicznych osiedli aktywnie spędzają wolny czas na licznych grupowych zajęciach sportowych lub ćwicząc w Pure Jatomi Fitness pod okiem wykwalifikowanych trenerów. Liczba osób zapisanych do klubu ciągle rośnie, a my cieszymy się, że nasz program rekreacyjny spotkał się z tak dużym zainteresowaniem. Na tym jednak nie poprzestajemy i wraz z Pure Jatomi Fitness organizujemy dodatkowe atrakcje. W lutym br. przez prawie 1,5 miesiąca z okazji 1. urodzin Galerii Szperk, na jej terenie funkcjonowało lodowisko, a w kwietniu zorganizujemy maraton prowadzony przez trenerów fitness. Ciekawą ofertę dla dzieci posiada Family World, który oprócz placu zabaw i organizacji urodzin dla najmłodszych prowadzi również zajęcia plastyczne, ogólnorozwojowe i edukacyjne. Czas spędzony na zakupach można dodatkowo sobie umilić odwiedzając punkty gastronomiczne i cukiernie.

Dokładamy wszelkich starań, aby nasze działania spełniały oczekiwania klientów oraz były zgodne z charakterem Galerii Szperk. Można ją śmiało nazwać centrum rodzinnym, o czym świadczy atrakcyjna oferta handlowa dla dorosłych i dzieci. Chcemy organizować różnorodne eventy, dlatego oprócz imprez skierowanych do najmłodszych, odbywają się wydarzenia dotyczące mody, urody, sportu i zdrowia. Naszym celem są urozmaicone atrakcje, które pozwolą rodzinom wspólnie spędzić czas. Za przykład może tu posłużyć otwarte na terenie Galerii Szperk wewnętrzne lodowisko, które odwiedzało kilkaset osób dziennie.

Galerię Szperk wyróżnia przede wszystkim nowoczesny i przestronny wygląd, ciekawy dobór sklepów oraz kompaktowość. Na powierzchni 24 tys. mkw. można znaleźć wszystko, co potrzebne rodzinie: sklep spożywczy, budowlany, z wystrojem wnętrz, z zabawkami, butiki modowe, punkty usługowe, klub fitness i restauracje. Myślę, że asortyment zaspokaja potrzeby okolicznych mieszkańców, którzy coraz liczniej odwiedzają galerię. Na jej pozytywny odbiór wpływają również atmosfera oraz charakter działań marketingowych, które umacniają wizerunek Galerii jako centrum rodzinnego. Zależy nam na dobrej i owocnej współpracy z lokalnymi władzami (Gmina Kosakowo i Miasto Gdynia), instytucjami takimi jak okoliczni deweloperzy i operator terminalu promowego Stena Line, a także z najemcami w zakresie spójnej strategii marketingowej. To wszystko sprawia, iż Galeria Szperk jest nie tylko miejscem komercyjnym, ale także instytucją kulturalną, rekreacyjną i sportową.

W najbliższym roku niezmiennie będziemy się starać, aby dobór sklepów oraz organizowane przez nas wydarzenia odpowiadały założonej strategii miejsca rodzinnego. W odpowiedzi na duże zainteresowanie częścią rozrywkowo-rekreacyjną (lodowisko), chcemy ją zwiększyć i uatrakcyjnić. Ponadto kładziemy duży nacisk na współpracę z lokalnymi instytucjami, z którymi planujemy wspólne przedsięwzięcia mające wzbogacić ofertę rozrywkową okolicy.

Oceń artykuł:

Marta Tymicka, Galeria Szperk: Kładziemy duży nacisk na współpracę z lokalnymi instytucjami

Polityka Prywatności

  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.