Marka Marilyn powstała w 1992 roku, czyli ponad 20 lat temu. Jak można w kilku zdaniach podsumować ten okres?
Jest to dla nas przede wszystkim okres dużej ekspansji. Do sukcesu dochodziliśmy małymi krokami. Początkowo rajstopy sprowadzane były z Włoch. Po pewnym czasie, zdecydowaliśmy się na własną produkcję, rozpoczynając tym samym ekspansję na rynek krajowy. Tak powstała marka Marilyn. Pasja, zaangażowanie, wytrwałość oraz przywiązywanie wagi do wysokiej jakości, zaowocowało dużym uznaniem zarówno wśród kontrahentów jak i w całej branży. Obecnie oferujemy luksusowe wyroby, które podobają się najbardziej wymagającym klientom.
Jak narodził się pomysł zaangażowania włoskiej projektantki?
Inicjatorką przedsięwzięcia była Patrizia Gucci, która pojawiła się w Łodzi, jako gość specjalny jednej z edycji Fashion Philosophy Fashion Week Poland. Podczas wizyty otrzymała od nas zestaw produktów. Była pod tak dużym wrażeniem naszych wyrobów, że zaproponowała współpracę. I tak powstała jedyna w swoim rodzaju kolekcja, będąca biżuterią dla nóg. Projektantka na nasze zaproszenie przyleciała ponownie do Polski i osobiście wzięła udział w promocji sygnowanej przez siebie kolekcji. Całą kampanię zwieńczył pokaz w Warszawie, na którym gościem specjalnym była Edyta Górniak.
Czy możemy spodziewać się innych światowych projektantów?
Tak, jak najbardziej, tym bardziej, że ze współpracy z Patrizią Gucci jesteśmy bardzo zadowoleni.
Państwa produkty dostępne są również za granicą. Między innymi na Ukrainie. Jak obecna sytuacja w tym kraju wpływa na prowadzoną tam działalność?
Staramy się, żeby portfolio naszych zagranicznych klientów było zróżnicowane i w ten sposób zabezpieczamy się przed niestabilną sytuacją polityczną na wschodzie.
Czy planują Państwo dalszą ekspansję na rynki zagraniczne?
Tak. Od dłuższego czasu rozwijamy relacje biznesowe z kontrahentami z Europy Zachodniej, USA oraz Kanady. Stopniowo podbijamy rynek skandynawski i południowy. Wystawiamy się na targach, otwieramy butiki za granicą, cały czas aktywnie poszukujemy nowych rynków zbytu.
Gdzie i kiedy powstaną nowe salony?
Najbliższe otwarcia planowane są w Kaliszu oraz Koszalinie. Zakładamy, że do końca roku otworzymy kolejnych 10 lokali. Skupiamy się głównie na atrakcyjnych punktach zlokalizowanych w galeriach handlowych.