Mężczyźni zasługują na więcej

2019-02-26 | 09:00

Tak jak kiedyś nazywano walkmenem każdy przenośny odtwarzacz, a adidasami każde sportowe buty, Arkadiusz Majewski, właściciel firmy RedBird, wyłącznego dystrybutora marki Saxx na Polskę, liczy, że w niedalekiej przyszłości klienci zamiast mówić o parze bokserek, będą mówili o parze saxxów, mając na myśli po prostu bieliznę. I choć bokserki marki Saxx to w chwili obecnej najdroższa męska bielizna na rynku, to jakość i innowacyjność oferowanych produktów ma podbić serca panów.

Pomysł na Saxxy powstał 10 lat temu. Jak się zrodził?

Wynalazcą Saxxów jest Kanadyjczyk, Trent Kitsch – były baseballista. W 2007 roku podczas wyprawy wędkarskiej i spędzania wielu godzin w wodzie, w wilgotnym ubraniu, wymyślił nowatorską bieliznę, która miała na celu ochronę męskich narządów przed otarciami. Tak właśnie powstały Saxxy, które zrewolucjonizowały rynek męskiej bielizny na świecie. W tym miejscu warto zacytować twórcę marki Saxx: „Siedziałem na dziobie łodzi w nadmuchiwanym kombinezonie z przyciśniętymi nogami przez równo 3 dni. Siedziałem tam w ten sposób, wpatrując się w horyzont i zastanawiałem się, jak mogę przeprojektować męską bieliznę, aby zapobiegała obtarciom i była wygodniejsza. (…) W moim ‘poprzednim życiu’ byłem baseballistą – łapaczem. Poruszałem się otoczony masą odzieży ochronnej, która miała chronić moje klejnoty rodowe. Powziąłem więc trudną do zrealizowania koncepcję, która stopniowo ewoluowała w mojej głowie, aby finalnie przybrać kształt bocznych paneli stworzonych z materiałowej siateczki, która oddzieliłaby klejnoty od wewnętrznej strony ud. To coś na kształt hamaka umieszczonego wewnątrz bokserek. Tak zrodziła się ta idea”.

Bielizna Saxx na polskim rynku pojawiła się w 2018 roku. Co zadecydowało o wprowadzeniu marki na nasz rodzimy rynek?

Być może większość mężczyzn, zapytana o swoją bieliznę, odpowie, że jest ok. Do momentu kiedy nie założą Saxxów. Jak najkrócej można opisać to uczucie? Facet zdaje sobie sprawę, że miał jakąkolwiek bieliznę dopiero wieczorem, kiedy ją zdejmuje. Potwierdzają to zarówno nasze własne doświadczenia, jak i głosy naszych znajomych, którzy jako pierwsi mieli możliwość przetestowania Saxxów. Proszę wyobrazić sobie cały dzień komfortu, bez poprawiania bielizny, a w przypadku faceta bez poprawiania klejnotów. Proszę wyobrazić sobie długą podróż samochodem bez sięgania ręką do spodni, żeby wyrównać podwinięte (zrolowane) nogawki bokserek. Proszę wyobrazić sobie ciasne fotele w samolocie, w których tkwi się przez osiem godzin i uczucie, że nic, ale to absolutnie nic cię nie ociera, nie czuć wilgotnych szorstkich szwów wrzynających się w pachwiny. Niemożliwe? A jednak! To właśnie dają Saxxy. Dlatego też zdecydowaliśmy się sprowadzić ten produkt do Polski i zostać jego wyłącznym dystrybutorem w naszym kraju. Ponieważ wierzymy, że mężczyźni zasługują na komfortową, ale też modną bieliznę.

Rynek damskiej bielizny oferuje całe spektrum możliwości. Dostępne są modele dla kobiet o najróżniejszych sylwetkach, upodobaniach czy zachciankach. Męska bielizna nadal pozostaje daleko w tyle, będąc traktowaną po macoszemu. Jak Pan myśli, dlaczego?

Owszem, męska bielizna nadal jest daleko za damską. Ma to ścisły związek z modą, ale też z tym, że faceci nie potrzebują aż tak szerokiego wachlarza dostępnych fasonów czy wzorów bielizny. Proszę zwrócić uwagę ile jest fasonów sukienek, bluzek, spodni czy spódnic, a ile garniturów czy męskich koszul. Kobiety nadal bardziej niż mężczyźni lubią ubrania, ich różnorodność, lubią się wyróżniać. Faceci z kolei cenią sprawdzone, klasyczne fasony. Również jeśli chodzi o bieliznę. Kobieca moda jest bardziej wymagająca od męskiej, dlatego też dostępnych jest więcej fasonów bielizny damskiej. Pod sukienkę z dużym dekoltem potrzebny jest inny biustonosz niż pod tę z golfem. Pod jedwab kobieta nie założy wzorzystych fig, bo będą prześwitywać. Moda męska nie sprawia nam tylu problemów. Każda bielizna zmieści się pod spodnie, nawet najbardziej slim fit. Faceci mają więc mniejsze potrzeby, ale też producenci mniej kreują w nas te potrzeby. Męska bielizna z pewnością jest tematem, którego nie porusza się w rozmowach ze znajomymi. O ile o damskiej bieliźnie możemy rozmawiać w nieskończoność (i robią to nie tylko kobiety), o tyle męskie majtki są tematem tabu. A przecież to od nich w dużej mierze zależy wygoda, ale też zdrowie mężczyzny, bo nieodpowiednia bielizna może powodować nie tylko dyskomfort, ale też, jak zostało udowodnione naukowo, zaburzenia płodności. Dlatego marka Red Bird postanowiła rozpocząć w Polsce dyskusję o męskiej bieliźnie, wprowadzając na rynek rewolucyjny produkt, jakim są znane już na całym świecie Saxxy. To właśnie one zrewolucjonizowały kategorię tej części garderoby, która choć niewidoczna, odgrywa ogromną rolę w męskim życiu, ponieważ dba o to, co dla mężczyzn najcenniejsze – o męskie klejnoty.

Saxxy to przede wszystkim bokserki 2.0. Na czym polega ich innowacyjność?

W Saxxach kluczowa jest technologia BallParkPouch, czyli tzw. hamak na męskie klejnoty. Obecny jest on we wszystkich modelach Saxxów. Warto podkreślić słowo każdych, bo obecnie w ofercie marki dostępnych jest 8 kolekcji, liczących po kilkanaście, a nawet kilkadziesiąt modeli każda. Obok hamaku, 9 elastycznych paneli opinających główne grupy mięśni, czy też płaskich odwróconych szwów, kluczowe są także materiały wykorzystane do produkcji bokserek. W Saxxach praktycznie nie stosuje się bawełny. W jednym, jedynym modelu – 27-Seven – jest jej tylko 57%. W pozostałych modelach dominują nowoczesne włókna, które schną szybciej, szybciej odprowadzają wilgoć od skóry, są bardziej miękkie, nawet po wielu praniach – w przeciwieństwie do bawełny, która robi się szorstka i kurczy się. Dominującymi materiałami są włókna celulozowe (modal i wiskoza), a także najwyższej jakości poliester oraz nylon. Każdy model uzupełniony jest także elastanem, który zapewnia idealne dopasowanie bielizny do ciała. Dodatkowo materiał Saxxów wykończony jest antybakteryjnie, co oznacza, że bokserki nawet po całym dniu noszenia nie będą przykro pachnieć.

Saxxy noszą topowi, światowi sportowcy, trenerzy, biegacze. Kim są ambasadorzy marki?

Saxxy szybko zyskały stałe grono wielbicieli. Jednym słowem faceci na całym świecie oszaleli na punkcie Saxxów. Obecnie noszą je światowej sławy sportowcy, jak chociażby: koszykarz Kevin Love, surfer Mark Healey, kierowca rajdowy Ken Block czy baseballista Jake Arrieta. Od 2018 roku te wyjątkowe bokserki dostępne są także w Polsce. Testowali je już i pokochali m.in. Piotr Hercog – utytułowany polski ultramaratończyk, Marek Arcimowicz – fotograf National Geographic, Michał Karmowski – kulturysta i trener personalny. Dzięki Saxxom temat męskiej bielizny przestaje być tematem tabu, omijanym w rozmowach między partnerami czy przyjaciółmi. Bokserki stają się wreszcie niezwykle istotnym elementem ubioru, dzięki któremu mężczyźni mogą czuć się naprawdę dobrze i w 100 proc. realizować swoje pasje. Saxxy dają nie tylko komfort i doskonały styl, ale także dbają o naszą męskość.

Na których rynkach istnieje Saxx?

W tej chwili marka Saxx jest obecna w całej Europie. Pod koniec ub. roku zostały wypełnione ostatnie luki na mapie dystrybucyjnej – była to Portugalia oraz Rumunia.

Gdzie klient jest najbardziej wymagający? Czy zauważa Pan w poszczególnych krajach różnice w trendach dotyczących bielizny?

Klienci są wszędzie wymagający, a chyba jedyne różnice z tego wynikające to poziom obsługi klienta w miejscu zakupu lub online. Na spotkaniach sprzedażowych oraz kiedy otrzymujemy informacje o sprzedaży na innych rynkach nie obserwujemy, żeby Polska odbiegała od tego, co wybierają klienci w innych krajach europejskich. Co sezon, w odpowiedzi na zachowania klientów, są też wprowadzane zmiany w kolekcji. Na podstawie dostarczanych informacji mamy okazję nie popełniać i nie powielać błędów innych krajów.

Gdzie można zakupić Saxxy?

Wybrane modele można kupić w specjalistycznych sklepach. W tej chwili są to sklepy biegowe lub turystyczne. Pełną ofertę można znaleźć pod adresem www.saxx.pl, pod którym działa nasz sklep internetowy. Rozwijamy kanały sprzedaży o kolejne sklepy oraz kolejne segmenty, np. sklepów sportowych. Kiedy zbudujemy świadomość marki wśród sportowców i zaawansowanych amatorów, przyjdzie pora na szeroką ofertę kolekcji codziennych.

Tagi: Saxx Arkadiusz Majewski RedBird
Oceń artykuł:

Źródło: Saxx

Mężczyźni zasługują na więcej

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.