Z początkiem października stanowisko dyrektora krakowskiego centrum objął Michał Dziedzina. Pełniący tę funkcję dotychczas Andrzej Seliga awansował w strukturach TriGranit Management na stanowisko dyrektora zarządzającego polskim oddziałem firmy z siedzibą w Warszawie. O zadaniach nowego dyrektora, planach na 2013 roku opowiedział Michał Dziedzina, dyrektor zarządzający Centrum Bonarka City Center.
Michał Dziedzina jest odpowiedzialny za codzienne funkcjonowanie centrum handlowego. Jest on absolwentem wydziałów filologii i kulturoznawstwa Uniwersytetu Jagiellońskiego. Ukończył również studia MBA na Polish Open University. Swoje doświadczenie na rynku centrów handlowych zdobywał w Metro Group oraz Klépierre/Ségécé.
Bonarka City Center jest obiektem bardzo atrakcyjnym biorąc pod uwagę możliwości budowania doświadczenia zawodowego i rozwoju kariery. Wielofunkcyjność, duża powierzchnia handlowa, najnowocześniejsza w Krakowie powierzchnia biurowa, szerokie spektrum najemców oraz wysoka odwiedzalność BCC to główne elementy które sprawiają, że można przewidzieć, iż praca Dyrektora tego centrum będzie ciekawa i pełna wyzwań. Z drugiej strony bogate, międzynarodowe doświadczenie zespołu TriGranit Management – korporacji która zarządza obiektem – daje możliwość poszerzenia wiedzy, wymiany doświadczeń i zdobycia nowych kompetencji. Powyższe czynniki były dla mnie kluczowe podczas podejmowania decyzji o objęciu stanowiska Dyrektora Bonarka City Center.
Moje poprzednie doświadczenia zawodowe związane są ściśle zarówno z rynkiem centrów handlowych, jak i z rynkiem krakowskim. Dzięki temu zapewne jestem w stanie szybciej wdrożyć się w tajniki funkcjonowania Bonarka City Center. Dotychczasowe doświadczenie daje mi także swego rodzaju „mądrość zawodową”, dzięki której mogę obiektywnie oceniać standardy i procedury wykorzystywane w danym obiekcie oraz rozsądnie proponować ewentualne modyfikacje, czy ulepszenia poprawiające funkcjonowanie obiektu.
Chciałbym zapewnić sprawne i efektywne funkcjonowanie Bonarka City Center, tak aby klienci odwiedzali je licznie i chętnie oraz aby najemcy byli zadowoleni z wynajmowanych lokali, jak i poziomu obrotów. Wymaga to umiejętnego sterowania wszystkimi obszarami zarządzania. Od początku działalności Bonarka City Center wszystkie te elementy zostały bardzo dobrze poukładane, pozostaje mi tylko kontynuować najlepiej jak potrafię pracę moich poprzedników i odpowiednio reagować na zmiany zachodzące na rynku i w bezpośrednim otoczeniu.
Bonarka City Center jest i pozostanie najlepsza z wyboru na krakowskim rynku. Dołożymy wszelkich starań aby nasi klienci mogli cieszyć się szerokim wachlarzem dostępnych u nas marek, różnorodnością asortymentu i nowinkami rynkowymi. Równie ważne jest utrzymanie, wyjątkowej moim zdaniem atmosfery tego miejsca, która przyciąga coraz więcej osób szukających nie tylko dobrego zaopatrzenia, ale tez tego „czegoś”, co sprawia, że zakupy robi się przyjemnie i komfortowo.
Nowy rok, to nowe cele i wyzwania, ale będziemy ewoluować ku lepszemu. Nasi klienci oczywiście nie będą się nudzić – planowane działania marketingowe są (tradycyjnie już dla Bonarka City Center) wyraziste i nie do przeoczenia, mocno osadzone w naszej strategii budowania wizerunku centrum modowego, przyjaznego i oferującego najszerszy wybór na rynku.
Tagi: