Millenium Hall wykracza poza standardy

2019-10-17 | 09:00

Marta Półtorak jest jedną z najpotężniejszych kobiet Podkarpacia, Honorowym Obywatelem Miasta Rzeszowa. Wpływowa bizneswoman od 1991 r. buduje sukces Grupy Marma. 8 lat temu otworzyła również Millenium Hall – Centrum Kulturalno-Handlowe, które według założeń miało być czymś więcej niż jedynie świątynią konsumpcji. Dziś obiekt, który rocznie odwiedza przeszło 9 mln osób, jest niezaprzeczalnym Liderem Regionu, miejscem pełnym możliwości, które inspiruje pięknem architektury i zaskakuje bogatą ofertą.

Millenium Hall jest rozpoznawalnym obiektem na podkarpackim rynku centrów handlowych, obchodzącym w październiku br. swoje 8. urodziny. 
Zgadza się. Millenium Hall to pierwsze i największe Centrum Kulturalno-Handlowe na Podkarpaciu, od ośmiu lat jest niezaprzeczalnym Liderem Regionu, miejscem pełnym możliwości, które inspiruje pięknem architektury i zaskakuje bogatą ofertą. Przystępując do realizacji inwestycji, mieliśmy na celu, by w Rzeszowie powstała galeria z prawdziwego zdarzenia, taka jak te, które są w Mediolanie, Paryżu czy Barcelonie. Millenium Hall to jedyna galeria w regionie, która została zrobiona z takim rozmachem, poczynając od szlachetnych materiałów, których użyto podczas budowy, np. szkło, kamień, po szeroko pojętą wielofunkcyjność.

A jak zmienił się sam obiekt?
Trzeba powiedzieć, że świat zmienia się w tempie niemal zawrotnym. Tym zmianom bardzo sprzyja i je stymuluje globalizacja, która związana jest przede wszystkim z rozwojem sieci. Tak naprawdę żyjemy w sieci, dlatego na przestrzeni 8 lat zmienił się też rynek centrów handlowych i preferencje naszych Klientów. Od momentu otwarcia 15 października 2011 roku Millenium Hall jest pionierem zmian. Są one od początku ukierunkowane na stworzenie obiektu wielofunkcyjnego, który już 8 lat temu określany był mianem Centrum Handlowym VI Generacji. Koncepcja, estetyka i nowatorskie rozwiązania są konsekwencją nazwy i całościowej wizji Centrum: przyszłości, dynamiki oraz potencjału Rzeszowa i jego mieszkańców.

Oprócz szerokiej i zróżnicowanej oferty handlowo-usługowej duży nacisk kładą Państwo na aspekt kulturalny. Jakie działania w związku z tym są organizowane i jaki wywierają wpływ na kształtowanie świadomości konsumenckiej? 
Koncepcja Millenium Hall wiązała się ze stworzeniem placówki, która nie będzie jedynie spełniać tych podstawowych, handlowych funkcji, ale będzie czymś więcej. Millenium Hall to miejsce, które w naturalny sposób łączy zabawę, radość życia, rekreację, wypoczynek, ale przede wszystkim kulturę. Dysponując możliwościami, jakie daje architektura obiektu, centralnie położy skwer, a także klub muzyczny i galeria sztuki, w ciągu 8 lat zorganizowaliśmy wiele koncertów, festiwali muzycznych, spektakli teatralnych, wernisaży, wystaw sztuki i fotografii, pokazów mody, spotkań autorskich, a także sympozjów naukowych. Różnorodność wydarzeń, ich dobór, a często innowacyjne, nie posiadające odpowiednika projekty cieszą się ogromnym zainteresowaniem i mają wpływ na to, że Klienci utożsamiają się z nami. Poza działaniami kulturalnymi podobny wpływ ma działalność rozrywkowa, m.in. plac zabaw dla dzieci w przestrzeni galerii i na Skwerze Eventowym w otoczeniu multimedialnej fontanny, sezonowe lodowisko, ścianka wspinaczkowa City Climb, klub fitness Calypso, Multikino, placówka Stowarzyszenia Siemacha, Uczniowski Klub Judo Millenium. Dzisiaj centra handlowe są przestrzenią do spędzania czasu, mają bawić, ale również powinny dbać o aspekt edukacyjny i kulturalny, na który w Millenium Hall kładziemy szczególny nacisk.

Gdyby miała Pani wskazać najbardziej kluczowe aspekty pozwalające na budowanie efektywnej przewagi konkurencyjnej Millenium Hall na lokalnym rynku – co by to było? 
Nasza wyjątkowość polega na tym, że to Millenium Hall wyznacza trendy, a my ciągle pracujemy, aby być wzorcem i inspiracją. Możemy poszczycić się tym, że jesteśmy zawsze o krok przed innymi, a nasi Klienci to zauważają, doceniają i wybierają Millenium Hall.

W jaki sposób zaostrzające się ograniczenie handlu w niedzielę wpłynęło do tej pory na funkcjonowanie obiektu, strategię obranych działań i kalendarz akcji marketingowych? 
Ogólnie odwiedzalność w obiektach handlowych spada, ale my znajdujemy się w tej szczęśliwej sytuacji, że dysponując tak bogatym potencjałem, możemy przyciągnąć Klientów poprzez intensywne działania marketingowe. Dzięki temu, że mamy niepowtarzalną przestrzeń, jaką jest Skwer Eventowy, to w okresie letnim działa dedykowany dla rodzin z dziećmi plac zabaw z elektrycznymi samochodzikami, dmuchańcami, są organizowane pikniki, koncerty, a w zimie Klienci chętnie korzystają z lodowiska. Od czasu wprowadzenia niedziel niehandlowych kładziemy jeszcze większy nacisk na promocję rozrywki i organizowanych wydarzeń. Kluczową rolę odgrywa obecność w Millenium Hall różnorodnej i bogatej oferty gastronomicznej.

Dynamika zmian preferencji zakupowych Klientów jest dzisiaj niezwykle wysoka. Co jeszcze robi Millenium Hall, aby sprostać oczekiwaniom odwiedzających?
Millenium Hall z dużym zaangażowaniem dba o atrakcyjną, pełną ofertę handlową i usługową. Reagujemy bardzo szybko na pojawiające się nowości i marki. Od początku wszelkie podejmowane działania skoncentrowane były na Kliencie. To on jest najważniejszy i jego oczekiwania traktowane są jako priorytet. Śledzimy również światowe trendy, które przenikają do Polski, i zapewniamy je mieszkańcom Podkarpacia, a w wielu przypadkach to my je wyprzedzamy i kreujemy. Przede wszystkim staramy się dobierać najlepszą jakościowo ofertę w najlepszych cenach. Stawiamy duży nacisk na rozwój komunikacji, wykorzystując nowe technologie. Social Media stanowią bardzo ważny dla nas kanał kontaktu z Klientem, pozwalają uzyskać informacje na temat oczekiwań i preferencji. Dbamy o to, by Klienci wybierali Millenium Hall nie tylko ze względu na to, że jest największym obiektem tego typu w regionie, położonym w bardzo dobrej i dogodnej lokalizacji, posiadającym największy wybór asortymentu i usług, ale również ze względu na panującą w nim atmosferę i pozytywne emocje.

Jakiego rodzaju wydarzenia i inicjatywy cieszą się największym zainteresowaniem Klientów Millenium Hall?
Nasi Klienci cenią sobie wydarzenia kulturalne, sportowe itp., ale również te wyzwalające ich aktywność. Dlatego tworzymy wraz z naszymi Najemcami wiele akcji prosprzedażowych, konkursów, loterii, zabaw, tym samym eksponując ofertę poszczególnych firm, co jest naszym podstawowym zadaniem marketingowym. Jako jedyni w regionie posiadamy Kartę Podarunkową, która na przestrzeni lat cieszy się dużym powodzeniem. Jest ona idealnym prezentem dla bliskiej osoby czy formą nagrody dla pracownika. Karta Podarunkowa Millenium Hall to zawsze trafiony prezent, który daje możliwość korzystania z pełnej oferty.

A co z usługami?
Usługi są niezwykle ważne. Dbając o naszych Klientów, staramy się, aby w Millenium Hall można było załatwić wszystkie niezbędne sprawy. Posiadamy profesjonalne salony, które świadczą wysokiej klasy usługi z zakresu zdrowia i urody, takie jak: Beauty Nails, Quick Nails, Klinika La Perla, Wszystkim Wbrew, fryzjerskie Loreal i Wella oraz placówkę medyczną Lux Med i Ortores. Jako że jesteśmy prekursorem w wielu obszarach, to właścicielka salonu Loreal, Pani Agnieszka Bereś, będąc ambasadorem metody strzyżenia kaligrafem i propagując ten rodzaj nowatorskiego fryzjerstwa, wykonuje niezwykłe fryzury tą metodą i szkoli przyszłych adeptów tej sztuki. W Millenium Hall działa placówka Poczty Polskiej oraz Urzędu Miasta, gdzie można załatwić wszystkie administracyjne kwestie, np. dowód osobisty, prawo jazdy czy zarejestrowanie samochodu. Sprawy finansowe rozwiązują zlokalizowane w obiekcie oddziały czy punkty obsługi bankowej, a o nasze wakacje dbają placówki biur podróży Itaka, Rainbow Tour czy Tui. Nie sposób pominąć tu bardzo szerokiej oferty gastronomicznej w postaci znakomitych restauracji, barów i kawiarni, jeżeli zaś ktoś chciałby zatrzymać się na dłużej lub zorganizować konferencję, jak też imprezę firmową czy prywatną, to może skorzystać z usług hotelu Hilton Garden Inn, a wieczorem przeżyć niezapomniane chwile w klubie Lukr. 

Jak zmienia się Państwa oferta? 
Do oferty, która jest obecnie najszerszą w regionie, dołączają kolejne marki. Niektóre z nich czekały na tę możliwość od kilku lat. Inne powiększają lub modernizują swoje salony, tak jak uczyniły to w tym roku Mango, Guess, Sephora, Vistula, Reserved, CCC, Mohito, Sinsay czy 4F. Nasi Klienci mogą liczyć na jeszcze kilka premier do końca 2019 roku, np. Vision Express, Douglas, Tous, Intimissimi.

Wspomnieliśmy o 8. urodzinach Millenium Hall. Jakie atrakcje przygotowali Państwo dla swoich Klientów?
Na przestrzeni 8 lat pokazaliśmy, że Millenium Hall wykracza poza standardy. Nie przyzwyczajamy Klientów do tych samych form świętowania, ale za każdym razem staramy się, aby w naszym Centrum pojawiały się nowości. W tym roku wspólnie z Monopoly tworzymy rzeszowską edycję gry, której premiera nastąpi właśnie podczas ósmych urodzin. Millenium Hall to miejsce dla całych rodzin, dlatego przygotowujemy mnóstwo atrakcji dla dzieci, a także akcje prosprzedażowe, akcje rabatowe oraz konkursy z nagrodami. Urodzinowy weekend poświęcony będzie również pięknu i urodzie. 

Czy w Pani ocenie w Polsce jest jeszcze miejsce na duże centra czy galerie handlowe typu Millenium Hall?
Jeśli już mają powstawać centra czy galerie handlowe, to tylko tego typu jak Millenium Hall, wtopione w specyfikę danego miasta ofertą i mające wielofunkcyjny, niepowtarzalny charakter. Sukces Millenium Hall stanowi tego dowód. 

Jak będzie wyglądała strategia działań Millenium Hall w nadchodzącym roku?
Strategia Millenium Hall od początku polega na wychodzeniu naprzeciw zmieniającym się preferencjom Klientów, kreowaniu nowości. Jak pokazuje czas, wybraliśmy właściwą drogę, czego potwierdzeniem jest przywiązanie naszych licznych Klientów.

Tagi: Marta Półtorak Millenium Hall
Oceń artykuł:

Źródło: Millenium Hall

Zobacz także

Millenium Hall wykracza poza standardy

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.