Monika Szlaga, Marketing & Administrating Assistant, Portico Investments odpowiada na pytania dotyczące realizacji Centrum handlowego Fortuna, zlokalizowanego w Częstochowie.
Czy wszystkie etapy realizacji przebiegały zgodnie z wcześniej założonym planem?
- Dzięki wieloletniemu doświadczeniu prace przebiegały zgodnie z założonym planem. Mimo, iż aura okazała się jednak nieprzewidywalna udało nam się pokonać wszelkie utrudnienia. Obecnie jesteśmy na etapie dokańczania terenów zewnętrznych, parkingu, co wcześniej ze względu na mrozy nie było możliwe. Prace na obiekcie wrą. Zgodnie z pierwotnym planem budowa zajęła 2 lata. Przez ten czas tereny pod budynek zostały przygotowane, zaopatrzyliśmy wszelkie przyłącza, dodatkowo wybudowaliśmy wewnętrzną infrastrukturę, pozwalającą na parkowanie ponad 130 autom. Doskonała lokalizacja oraz dostępność środków transportu miejskiego pozwoli każdemu mieszkańcowi na dotarcie do nas w niedługim czasie.
Jak przygotowują się Państwo do otwarcia centrum?
- Wielkie otwarcie Centrum Fortuna planowane jest na maj 2010. Będziemy zaszczyceni mogąc zaprosić mieszkańców do towarzyszenia nam w tym wyjątkowym dla nas dniu. Jest to nasze pierwsze centrum handlowe w Polsce. Biorąc pod uwagę doświadczenie Portico Investments w działaniach deweloperskich jesteśmy przekonani, że i tym razem odniesiemy sukces. Do tej pory Portico może poszczycić się wyjątkowymi inwestycjami w Rumuni, na Węgrzech jak i Czechach.
- W dniu wielkiego otwarcie klienci Fortuny będą mieli szansę skorzystać z wielu atrakcyjnych ofert skierowanych do dzieci, młodzieży, osób dorosłych jak i tych z dużymi wymaganiami, co do produktów. Każdy z naszych najemców przygotuje specjalne oferty, upusty cenowe oraz niespodzianki.
Na salony jakich marek mogą liczyć pierwsi klienci?
- Koncepcja porticowskiego Centrum Fortuna charakteryzuje się mozaiką produktową. Nasi Klienci będą mogli zakupić coś dla ciała, ducha, będą mogli zaopatrzyć się w wszelkie niezbędne produkty. Z pewnością każdy Klient przemierzywszy 4200 mkw. znajdzie coś odpowiedniego dla siebie. Oficjalne nazwy sklepów zostaną podane do informacji publicznej w dniu wystosowania zaproszenia na otwarcie.
- Zgodnie z korporacyjną identyfikacją obiekty Fortuna charakteryzują się mixem ofertowym, tym samym nawiązujemy współpracę z firmami znanymi, lubianymi i takimi, które odpowiadają za zapotrzebowania konsumentów. Wiemy, ze Klienci cenią sobie możliwość dokonania różnorodnych zakupów w krótkim czasie, mając wszystko w jednym miejscu od wyposażenia wnętrz po produkty spożywcze, ubraniowe.
Tagi: