W natłoku komunikatów reklamowych, które docierają do nas różnymi kanałami, sporym wyzwaniem jest stworzenie przekazu, wobec którego klient nie pozostanie obojętny. O skuteczności i efektywności reklamy nie świadczy suma wydatków marketingowych. Pozyskanie zainteresowania potencjalnego klienta może być trudne, jeśli przekaz jest nieprzemyślany, pojawia się w kanale, z którego nie korzysta odbiorca, ale przede wszystkim jest odtwórczy i powielający schematy - twierdzi Paweł Gaj, Zarządzający Pionem Trade Marketingu w firmie Meble VOX Sp. z o.o.
Dzisiaj najważniejszy jest wysokiej jakości content, który angażuje użytkowników. Marki powinny dać im przestrzeń do dyskusji i słuchać ich opinii, bo to z nich można się dowiedzieć, które działania przynoszą najlepsze rezultaty. Ważna jest konsekwencja w działaniu, analiza danych i postępowanie zgodnie ze strategią, którą sobie założyliśmy.
Dla VOX najważniejsze kanały komunikacji to digital (e-commerce i social media) oraz salony sprzedaży. Obydwa są dla nas równie istotne, ponieważ oferują możliwość bezpośredniego kontaktu z klientem. VOX przykłada dużą wagę do spójności komunikacji w Internecie i offline. Potwierdzeniem tych słów jest nasza akcja „Porozmawiajmy o wnętrzu”, która ma odzwierciedlenie zarówno w mediach społecznościowych, gdzie rozmawiamy z naszymi odbiorcami o inspiracyjnych stylach życia, ale jest też obecna w salonach, gdzie organizujemy warsztaty dotyczące stylu, o którym w danym momencie opowiadamy na Facebooku i Instagramie Wnętrza VOX. Klucz do sukcesu leży w synergii pomiędzy sferą realną i wirtualną.