Najważniejszy zawsze jest klient

2019-06-27 | 09:00

W bardzo podstawowym znaczeniu skuteczna reklama to taka, która jest dobrze dopasowana przekazem i kanałem komunikacji do odbiorcy, do którego chcemy dotrzeć. Najważniejszy zawsze jest klient i to w jego potrzeby musimy wniknąć, aby dowiedzieć się, jakie formaty reklamy do niego dotrą i jakim językiem się z nim komunikować - uważa Małgorzata Dzięcielewska, Dyrektor Marketingu Sephora Polska.

Niezależnie skuteczna reklama powinna odzwierciedlać DNA marki i wyróżniać się w morzu informacji reklamowej (i nie tylko), jakim codziennie jesteśmy zalewani. Ten element wyróżniający może być bardzo rożny i dotyczyć wszystkich aspektów, w zależności od odbiorcy i od marki/produktu, który reklamujemy.

W naszym portfolio znajdują się różne marki, o różnym pozycjonowaniu i różnym odbiorcy docelowym – od bardzo młodego do takiego powyżej 70. roku życia. Mamy też różne priorytety stojące za poszczególnymi kampaniami, od typowo zorientowanych na sprzedaż po bardzo wizerunkowe. Zatem skuteczność danego kanału tak naprawdę zawsze mierzona jest w relacji do celów i grupy odbiorców danej kampanii.

Młodsi odbiorcy są intensywnymi konsumentami mediów społecznościowych czy Internetu w ogóle, osoby 50+ już niekoniecznie. Prasa z kolei to miejsce, gdzie możemy coś więcej opowiedzieć, pokazać pewną historię i wyedukować potencjalnego konsumenta, np. na temat nowego trendu w pielęgnacji, czy opowiedzieć historię nowowprowadzanej marki. Korzystamy ze wszystkich kanałów komunikacji - TV, radia, kina, prasy, reklamy w centrach handlowych, mediów społecznościowych, szeroko rozumianej reklamy w Internecie, w tym VOD, niestandardowych form współpracy z różnymi mediami. Na całym polskim rynku, jaki i w naszym media miksie od lat silnie rośnie udział mediów społecznościowych i ogólnie reklamy w Internecie, zwłaszcza formatów video i mobile. Jest to oczywiście związane ze zmieniającymi się zwyczajami konsumowania mediów przez naszych klientów i rosnącej roli tych mediów już nie tylko w młodszych, lecz w coraz to starszych grupach wiekowych.

Tagi: Małgorzata Dzięcielewska Sephora
Oceń artykuł:

Źródło: Sephora

Zobacz także

Najważniejszy zawsze jest klient

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.