Słuchają swoich klientów, a wiedza i obserwacja branży pozwalają im na tworzenie takich projektów, które cieszą się dużym zainteresowaniem ze strony ich uczestników. Nie tworzą uniwersalnych eventów, ale dedykowane, które z góry mają założony jakiś cel. Profesjonalna obsługa wydarzenia, najwyższej jakości dekoracje, materiały i urządzenia są przysłowiową "wisienką na torcie". O szczegółach działalności oraz dalszych planach na kolejny rok i podsumowaniu całej branży eventowej opowiedziała Joanna Jastrząbek, dyrektor zarządzający firmy Master.
Państwa firma prężnie działa przy organizacji różnego typu eventów, które odbywają się na terenach galerii handlowych. Jak dotychczasową działalność w tym obszarze mogą Państwo podsumować?
Działamy nie tylko przy organizacji eventów, ale przede wszystkim tworzymy własne projekty. W swoich realizacjach kreujemy przestrzeń do realizacji wyzwań przed którymi stają centra i galerie handlowe. Zawsze staramy się słuchać naszych Klientów, a wiedza i obserwacje tej branży pozwalają nam trafiać w aktualne zapotrzebowanie. Z zasady nie tworzymy uniwersalnych eventów. Zawsze są to przemyślane indywidualnie dedykowane akcje mające spełniać określone cele. Ale to nie wszystko. Szczególną uwagę przykładamy do realizacji. Najwyższej jakości dekoracje, materiały i urządzenia, to priorytet naszej Firmy, a żeby priorytety nie zawiodły czuwa nad nimi profesjonalna obsługa eventu gotowa na najtrudniejsze wyzwania.
Którego typu projekty będące w Państwa ofercie cieszą się największym zainteresowaniem i dlaczego?
Nasza firma wyspecjalizowała się w projektach adresowanych głównie do rodzin z dziećmi. Potrafimy zaprojektować i zrealizować wydarzenia, które przyciągają do galerii rzesze klientów głównie z powodu atrakcji przeznaczonych dla najmłodszych. Ale ponieważ doskonale rozumiemy rynek tej branży, potrafimy łączyć je z nienachalnymi akcjami prosprzedażowymi dającymi korzyści najemcom.
Jak Państwa zdaniem zmieniała się branża eventowa na przełomie ostatnich kilku lat? W którym kierunku będzie ona podążała?
Myślę, że przed branżą eventową ciekawy rok. Od dawna zapowiadana inwazja nowych technologii zapewne znajdzie zdecydowane upowszechnienie. I to zarówno w budowaniu lojalności klientów odwiedzających galerie, ale także w wydarzeniach o charakterze masowym. Co ciekawe adresatami tych wydarzeń będą coraz młodsi Klienci. I tu ogromne wyzwanie dla organizatorów, zarówno w kwestii pomysłu i scenariuszy ale także sprawnej realizacji przedsięwzięć angażujących duże grupy do aktywnej zabawy. Pamiętajmy jednak, że w nowoczesnej, wirtualnej rzeczywistości Święty Mikołaj zawsze pozostanie brzuchatym staruszkiem z długą brodą, a zapachu świątecznych drzewek i ciast nie zastąpi technologiczny kreator w formacie 3D.
Przed nami ostatni kwartał tego roku. Jakie mają Państwo plany na koniec 2016 roku oraz na kolejny 2017? Czy zmieni się Państwa oferta eventowa? Czy pojawią się nowe eventy w ofercie?
Ostatni kwartał roku 2016 to najbardziej aktywny okres w roku, a grudzień to przede wszystkim wydarzenia bożonarodzeniowe. Postawiliśmy na eventy, które cieszą się ogromnym zainteresowaniem oraz zaufaniem największych galerii oraz centrów handlowych w Polsce. Warsztaty Świętego Mikołaja, Kraina Mikołajów czy znana wszystkim Fabryka Czekolady to tylko nieliczne z nich. Rok 2017 to dla nas spore wyzwanie. Przed nami nowy projekt, którego tematyka ściśle związana jest z serią książek o Harrym Potterze. Szczegóły zdradzimy niebawem, ale już dziś możemy zapewnić że będzie to wyjątkowe wydarzenie, na które warto czekać. Tak jak w latach ubiegłych nasze eventy skierowane będą głównie dla najmłodszych klientów galerii. Z roku na rok utwierdzamy się w przekonaniu, że jest to dobry kierunek. Zależy nam na przyciąganiu do galerii całych rodzin i dostarczaniu im rozrywki na najwyższym poziomie.
Cały czas się rozwijamy i tworzymy nowe oferty, które już w roku 2017 pojawią się w naszej stałej ofercie eventowej.