Wielkimi krokami zbliża się otwarcie centrum MODO Domy Mody. Nowy punkt na handlowej mapie stolicy będzie się znacząco wyróżniał na tle innych warszawskich galerii. Co uważają Państwo za największy atut swojego projektu?
W MODO Domy Mody zbiorą się wszystkie aktualne trendy w zakresie wzornictwa, kroju, kolorystyki i dodatków. W każdej z trzech stref: Art Fashion – strefie designu, Brand Fashion – strefie marek i POP Fashion – strefie mody popularnej klienci odnajdą odzież, obuwie i dodatki zgodne z najnowszymi modowymi trendami. Butiki zaoferują klientom modną, wysokiej jakości odzież i obuwie, pomogą zestawić poszczególne elementy tak, aby spełnić wymagania klientów chcących kupić ładne, eleganckie, dobrej jakości rzeczy, zaprojektowane według obowiązujących modowych trendów.
Imponująco prezentuje się tenant mix MODO. Łukasz Jemioł, Natasha Pavluchenko, Teresa Rosati czy Paprocki i Brzozowski – to tylko przykładowe nazwiska projektantów, którzy ze swoimi butikami obecni będą na terenie Państwa obiektu. Jakich najemców chcieliby jeszcze Państwo zaprosić do swojego centrum?
Pozostało już niewiele wolnych butików. Ponieważ staramy się, by oferta MODO była satysfakcjonująca i niepowtarzalna dla wszystkich klientów, zapraszamy do konceptu najlepsze firmy na rynku, producentów, projektantów, tych którzy oferują dobrą, wysokiej jakości modę, co nie jest jednoznaczne z jej wysoką ceną (śmiech).
Jak Pan sądzi - dlaczego projektanci różnego formatu tak chętnie lokują swoje butiki w MODO Domy Mody?
Mamy ambicję bycia przyjaznym miejscem dla projektantów, w którym będą mogli tworzyć, rozwijać swój potencjał, prezentować projekty, czy organizować pokazy. Butiki projektantów urządzone zostały niezwykle starannie, zaś wystrój wnętrz buduje twórczy, ciepły klimat, w którym można poczuć się komfortowo. Nasza współpraca z projektantami obejmuje wspólne działania promocyjne takie jak np. organizowanie pokazów, czy też udział w eventach realizowanych na terenie MODO. Będą mieli swobodę tworzenia w przyjaznej przestrzeni i w dobrym towarzystwie.
Jakie marki dołączyły do grona Państwa najemców w ostatnim czasie?
Ostatnio dołączył do nas multibrand obuwniczy Donna Moda - młoda marka oferująca obuwie polskich producentów. W gronie projektanckich marek MODO znalazł się Mariusz Przybylski, natomiast w sektorze dodatków i galanterii powitaliśmy M&M Gold – markę oferującą biżuterię w stylu art deco. Jak widać, komercjalizacja obiektu postępuje w szybkim tempie – zgłaszają się do nas różnorodne marki, widząc w MODO szansę na swój rozwój w środowisku skoncentrowanym na modzie.
Czy w procesie komercjalizacji stawiają Państwo głównie na duże, znane marki, czy mniejsi najemcy np. niszowi projektanci, także znajdą w Państwa galerii dla siebie miejsce?
Koncepcja MODO Domy Mody zakłada zebranie w jednym miejscu zarówno czołowych projektantów, jak i projektantów dopiero rozpoczynających kariery, topowe marki oraz marki popularne, aby umożliwić klientom jak najszerszy wybór oferty, zgodnie z ich zapotrzebowaniem i wymaganiami. Zatem każda marka modowa w szerokim znaczeniu tego słowa znajdzie swoje miejsce w MODO.
Jedną z charakterystycznych cech Państwa obiektu będzie podział na specjalne strefy. Czy mogą Państwo powiedzieć na czym będzie on polegał?
Na klientów czekają trzy łączące się ze sobą strefy - Art Fashion – strefa designu, Brand Fashion – strefa marek i POP Fashion – strefa mody popularnej. W strefie Art rządzą projektanci, w strefie Brand Fashion klienci znajdą topowe marki modowe, natomiast w strefie POP – marki popularne, dobrze znane, słynące z wysokiej jakości produktów. Utworzenie trzech stref nie stanowi podziału lecz rozszerzenie zakresu. Strefy przenikają się wzajemnie a łączy je moda i kreatywne do niej podejście.
Na jakie jeszcze udogodnienia będą mogli liczyć klienci? Co sprawi, że ich wizyta w MODO Domy Mody będzie przyjemna i komfortowa?
Wiele uwagi poświęciliśmy wystrojowi wnętrz, zaprojektowanych i zaaranżowanych tak, aby każdy klient czuł się w nich wygodnie, swobodnie, a jednocześnie miał mnóstwo energii do eksplorowania świata mody. Wnętrza, zaprojektowane przez pracownię APA Wojciechowski, są nowoczesne, przestronne, jasne, bardzo optymistyczne. Budynek otaczają wygodne naziemne parkingi, ponad 1000 miejsc, a dojazd do centrum MODO z wykorzystaniem komunikacji miejskiej jest dogodny i szybki praktycznie z każdej części Warszawy.
O MODO już teraz mówi się, że będzie to kluczowa lokalizacja w stolicy dla wszystkich miłośników mody. Skąd pomysł na taki koncept?
Sami jesteśmy miłośnikami mody, pomysł na taki koncept wynika z obserwacji rynku i umiejętności wyciągania wniosków. Uznaliśmy, że w Warszawie nie było do tej pory miejsca, w którym wielu twórców mody może współdziałać w jednej lokalizacji, tworząc modową enklawę, swoisty świat mody w jednym miejscu. Oprócz stworzenia niepowtarzalnego klimatu, takie rozwiązanie jest korzystne dla klientów, którzy niemal wszystko znajdą na terenie centrum MODO.
Dużym atutem jest sama lokalizacja MODO Domów Mody – w sercu stolicy, przy ul. Łopuszańskiej. Jaki jest całkowity zasięg
oddziaływania Państwa obiektu?
Nasz zasięg obejmuje całą Warszawę, gdyż z każdego jej miejsca, nawet z krańców miasta, jest do nas dobry dojazd. Poza tym bliskość lotniska Chopina pozwala na szybkie dotarcie do MODO klientom z innych krajów.
Do otwarcia MODO Domów Mody pozostało już niewiele czasu i widać, że mogą się Państwo poszczycić silną strategią komunikacyjną. Gdzie klienci i najemcy zainteresowani MODO Domy Mody mogą szukać informacji o powstającym obiekcie?
Wyczerpujące i na bieżąco uaktualniane informacje znajdują się na naszej stronie modo.dm. Zachęcam też do obserwowania nas w mediach społecznościowych – na FB mamy już niemal 6 tys. fanów, co jest sukcesem w tak krótkim czasie. Ponadto w mediach ukazuje się wiele newsów dotyczących obiektu, a także marek i nazwisk, które się w nim znajdą.
Na kiedy planowe jest otwarcie?
Planujemy otwarcie obiektu 17 października. Najemcy już wprowadzają się do butików, urządzają się na nowym miejscu i przygotowują do przyjęcia pierwszych klientów.
Czy mogą już Państwo zdradzić jakie atrakcje są przygotowywane z okazji otwarcia MODO Domy Mody? Czego mogą się spodziewać pierwsi klienci?
Będzie z pewnością mnóstwo okazji cenowych na otwarcie, a klienci otrzymają wyjątkowe wydanie gazety modowej. Ponadto na klientów będą czekać specjalne projekty, możliwość spotkania gwiazd i projektantów, szansa poznania nowych marek, które są po raz pierwszy w Polsce, a także liczne konkursy dla dorosłych i dla dzieci. Wydarzeniu będą towarzyszyły pokazy kolekcji stworzonych specjalnie na otwarcie MODO. Poza tym odwiedzający naszą galerię będą mogli dokonać zakupów w wyjątkowo okazyjnych cenach. Warto obserwować nasze konto na FB, tam także wkrótce wystartują konkursy. Gwarantuję, że na klientów czeka wiele atrakcji, które zapiszą się w ich pamięci i uprzyjemnią czas spędzony w MODO. Serdecznie zapraszamy.
Tagi: