Wybierając magazyn, kierowaliśmy się przede wszystkim jego lokalizacją. Zależało nam, aby znajdował się przy głównych trasach dojazdowych, co w dalszej perspektywie ułatwiło nam realizację dostaw. Nasza sieć posiada jeden centralny magazyn wysokiego składowania w Warszawie, który znajduje się w sąsiedztwie biura oraz parkingu z flotą. W ten sposób bardzo łatwo docierają do nas nie tylko firmy spedycyjne, ale także nasi partnerzy, dla których realizujemy szkolenia. To dla nas ważne, aby w jednym miejscu znajdowały się wszystkie kluczowe obiekty - mówi Marcin Olesiak, właściciel Sweet Gallery Sp. z o.o. sp. k., Dyrektor ds. Rozwoju Sieci Sprzedaży.
Na co dzień korzystamy przede wszystkim z usług sprawdzonych firm kurierskich i spedycyjnych, które w ciągu 24 godzin są w stanie doręczyć towar. Oprócz tego, nieocenioną rolę w szybkości dostaw pełni obsługa Klienta. Nasze biuro reaguje szybko, dzięki czemu towar jest wysyłany już w kilka godzin po złożeniu zamówienia. Z uwagi na fakt, że wielu naszych franczyzobiorców jest zapracowanych, mogą złożyć zamówienie nawet telefonicznie. Oferujemy wiele metod dostawy: paczki kurierskie, wysyłki paletowe, odbiór osobisty, a nawet – w niektórych przypadkach – transport firmowy. Dbamy o to, aby nasi partnerzy nawet w awaryjnych sytuacjach zachowali ciągłość sprzedaży.
Z kolei, jeśli chodzi o nasze oczekiwania, to ważne, aby firmy realizujące dostawy posiadały dużą ilość przeładowni o jak największej powierzchni. Rozwinięta sieć spedycyjna pozwala na szybki przeładunek, a co za tym idzie, terminową dostawę do odbiorcy. Szybkość doręczenia towaru do Klienta jest w naszym biznesie niezwykle ważna, ponieważ decyduje o wynikach sprzedaży.