Ilu klientów każdego dnia odwiedza Państwa centrum?
Każdego dnia odwiedza nasze centrum około 40.000 gości, są wśród nich nasi klienci przyjeżdżający typowo na zakupy i ceniący za doskonałą lokalizację i wygodny parking, jak również podróżni korzystający z dworca kolejowego i autobusowego, dla których jesteśmy pierwszą wizytówką miasta, miejscem, gdzie mogą zjeść posiłek, zrobić drobne zakupy oraz spędzić czas przed podróżą.
Jaki jest zasięg oddziaływania centrum?
Odwiedzający nasze centrum przyjeżdżają z całego województwa wielkopolskiego, a także z lubuskiego i zachodniopomorskiego.
Czym charakteryzuje się tenant mix Poznań City Center?
Charakteryzuje nas mix najemców, mocno nastawiony na młodego, świadomego mody klienta, jednakże jesteśmy otwarci również narodziny z dziećmi. Mamy jedyny w Poznaniu wielkopowierzchniowy sklep z zabawkami amerykańskiej sieci Toys R Us, gdzie każdy rodzic ze swoim maluchem znajdą coś dla siebie.
W jaki sposób klienci mogą spędzić wolny czas w galerii?
W centrum działa bezpłatne wifi, w dogodnych miejscach ulokowane są strefy wypoczynku dla klientów oraz pasażerów dworców kolejowego i autobusowego. Bogata oferta gastronomiczna zachęca do zrobienia sobie przerwy na mały lub większy posiłek.
Czym charakteryzują się eventy organizowane na terenie galerii?
Staramy się dotrzeć do każdej grupy klientów, przygotowaliśmy bogaty plan eventów, gdzie po wiosennym pokazie mody z udziałem gwiazd jak Olivier Janiak czy Małgorzata Socha, przeprowadziliśmy pokaz zabytkowych i nowoczesnych rowerów z początkiem sezonu rowerowego a teraz płynnie z początkiem wyprzedaży zaczynamy konkurs pod hasłem Nie daj się wyprzedzić, gdzie do wygrania mamy dwa skutery marki Peugeot oraz ponad sto bonów na zakupy w PCC. We wrześniu, po rozpoczęciu roku szkolnego zapraszamy wszystkich rodziców z dziećmi na niepowtarzalne wydarzenie edukacyjne, które w takiej formie jeszcze nigdy nie było pokazywane w Poznaniu.
Jaka strategia marketingowa/PR/filozofia zarządzania/elementy działalności centrum pozwalają na wyróżnienie Państwa galerii?
Jesteśmy centrum handlowym zlokalizowanym w centrum miasta, a więc ścisła współpraca z sąsiadami, czyli PKP,PKS, miastem Poznań, Zarządem Dróg Miejskich oraz innymi instytucjami jest kluczem do sukcesu. Staramy się w tym krótkim czasie, w którym zarządzamy centrum ułatwić korzystanie zniego poznaniakom, instalując np. w ostatnim czasie stojaki rowerowe przed wejściem, których dotychczas brakowało. Mamy również inne pomysły, które sukcesywnie będziemy wprowadzać.
Czy po pierwszych 6 miesiącach działalności można powiedzieć, iż poznański obiekt był przysłowiowym „strzałem w dziesiątkę”?
Zarządzamy obiektem dopiero od 2 miesięcy, to jeszcze zdecydowanie za mało czasu, żeby mówić o sukcesach. Intensywnie pracujemy nad koncepcją handlową i marketingową Centrum, aby stało się ono długofalowo ulubionym miejscem robienia zakupów poznaniaków.
Z roku na rok ewoluują również formy promocji/ reklamy. Z jakich źródeł Państwo najchętniej korzystają: czy są tradycyjne formy typu: prasa, telewizja radio czy raczej formy online: strona internetowa, Facebook, Pinterest czy Instagram?
Staramy się łączyć różne formy reklamy, te tradycyjne, czyli prasa, radio, billboardy, ale również mocno reklamujemy się internetowo, czy to przez nasze kanały typu Facebook, strona www, jaki wykupując reklamy w portalach zewnętrznych. Pracujemy nad kreatywnymi formami reklamy, które będą docierać do jak największej liczby klientów.
Jakie plany mają Państwo na drugą połowę 2014 roku?
Mamy już przygotowany plan działań do końca tego roku a również klika ciekawych eventów na 2015 rok. Jak mówiłem w lipcu zapraszamy na konkurs wyprzedażowy, gdzie do wygrania są dwa skutery oraz wiele bonów na zakupy w PCC, we wrześniu wszystkich dociekliwych małych i dużych naukowców, którzy zapewne znajdą u nas coś dla siebie.
Czym zaskoczą Państwo swoich klientów?
Zapewniamy, że do końca roku będzie działo się coś ciekawego, ale nie chcemy jeszcze zdradzać szczegółów
Tagi: