Norbert Fijałkowski, Poznań City Center: Staramy się dotrzeć do każdej grupy klientów

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2014-06-27 | 08:00
Działająca od października 2013 roku poznańska galeria Poznań City Center cieszy się niesłabnącym zainteresowaniem zarówno wśród poznaniaków, jak i podróżnych. Dla tych pierwszych jest idealnym miejscem zakupowym z dogodnym parkingiem, dla tych drugich natomiast pierwszą wizytówką miasta. Zlokalizowana w centrum wielkopolskiej stolicy już niebawem zaskoczy klientów. O szczegółach opowiedział Norbert Fijałkowski, dyrektor Poznań City Center.

Ilu klientów każdego dnia odwiedza Państwa centrum?
Każdego dnia odwiedza nasze centrum około 40.000 gości, są wśród nich nasi klienci przyjeżdżający typowo na zakupy i ceniący za doskonałą lokalizację i wygodny parking, jak również podróżni korzystający z dworca kolejowego i autobusowego, dla których jesteśmy pierwszą wizytówką miasta, miejscem, gdzie mogą zjeść posiłek, zrobić drobne zakupy oraz spędzić czas przed podróżą.
Jaki jest zasięg oddziaływania centrum?
Odwiedzający nasze centrum przyjeżdżają z całego województwa wielkopolskiego, a także z lubuskiego i zachodniopomorskiego.
Czym charakteryzuje się tenant mix Poznań City Center?
Charakteryzuje nas mix najemców, mocno nastawiony na młodego, świadomego mody klienta, jednakże jesteśmy otwarci również narodziny z dziećmi. Mamy jedyny w Poznaniu wielkopowierzchniowy sklep z zabawkami amerykańskiej sieci Toys R Us, gdzie każdy rodzic ze swoim maluchem znajdą coś dla siebie.
W jaki sposób klienci mogą spędzić wolny czas w galerii?
W centrum działa bezpłatne wifi, w dogodnych miejscach ulokowane są strefy wypoczynku dla klientów oraz pasażerów dworców kolejowego i autobusowego. Bogata oferta gastronomiczna zachęca do zrobienia sobie przerwy na mały lub większy posiłek.
Czym charakteryzują się eventy organizowane na terenie galerii?
Staramy się dotrzeć do każdej grupy klientów, przygotowaliśmy bogaty plan eventów, gdzie po wiosennym pokazie mody z udziałem gwiazd jak Olivier Janiak czy Małgorzata Socha, przeprowadziliśmy pokaz zabytkowych i nowoczesnych rowerów z początkiem sezonu rowerowego a teraz płynnie z początkiem wyprzedaży zaczynamy konkurs pod hasłem Nie daj się wyprzedzić, gdzie do wygrania mamy dwa skutery marki Peugeot oraz ponad sto bonów na zakupy w PCC. We wrześniu, po rozpoczęciu roku szkolnego zapraszamy wszystkich rodziców z dziećmi na niepowtarzalne wydarzenie edukacyjne, które w takiej formie jeszcze nigdy nie było pokazywane w Poznaniu.
Jaka strategia marketingowa/PR/filozofia zarządzania/elementy działalności centrum pozwalają na wyróżnienie Państwa galerii?
Jesteśmy centrum handlowym zlokalizowanym w centrum miasta, a więc ścisła współpraca z sąsiadami, czyli PKP,PKS, miastem Poznań, Zarządem Dróg Miejskich oraz innymi instytucjami jest kluczem do sukcesu. Staramy się w tym krótkim czasie, w którym zarządzamy centrum ułatwić korzystanie zniego poznaniakom, instalując np. w ostatnim czasie stojaki rowerowe przed wejściem, których dotychczas brakowało. Mamy również inne pomysły, które sukcesywnie będziemy wprowadzać.
Czy po pierwszych 6 miesiącach działalności można powiedzieć, iż poznański obiekt był przysłowiowym „strzałem w dziesiątkę”?
Zarządzamy obiektem dopiero od 2 miesięcy, to jeszcze zdecydowanie za mało czasu, żeby mówić o sukcesach. Intensywnie pracujemy nad koncepcją handlową i marketingową Centrum, aby stało się ono długofalowo ulubionym miejscem robienia zakupów poznaniaków.
Z roku na rok ewoluują również formy promocji/ reklamy. Z jakich źródeł Państwo najchętniej korzystają: czy są tradycyjne formy typu: prasa, telewizja radio czy raczej formy online: strona internetowa, Facebook, Pinterest czy Instagram?
Staramy się łączyć różne formy reklamy, te tradycyjne, czyli prasa, radio, billboardy, ale również mocno reklamujemy się internetowo, czy to przez nasze kanały typu Facebook, strona www, jaki wykupując reklamy w portalach zewnętrznych. Pracujemy nad kreatywnymi formami reklamy, które będą docierać do jak największej liczby klientów.
Jakie plany mają Państwo na drugą połowę 2014 roku?
Mamy już przygotowany plan działań do końca tego roku a również klika ciekawych eventów na 2015 rok. Jak mówiłem w lipcu zapraszamy na konkurs wyprzedażowy, gdzie do wygrania są dwa skutery oraz wiele bonów na zakupy w PCC, we wrześniu wszystkich dociekliwych małych i dużych naukowców, którzy zapewne znajdą u nas coś dla siebie.
Czym zaskoczą Państwo swoich klientów?
Zapewniamy, że do końca roku będzie działo się coś ciekawego, ale nie chcemy jeszcze zdradzać szczegółów
Tagi:
Oceń artykuł:

Norbert Fijałkowski, Poznań City Center: Staramy się dotrzeć do każdej grupy klientów

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.