O sukcesie nie decyduje już wyłącznie wysoka jakość produktów

2020-11-12 | 09:33

Wyobraźmy sobie klienta odwiedzającego centrum handlowe. Przechadzając się alejkami, w pierwszej kolejności styka się z witryną, dlatego niezwykle istotna jest komunikacja marketingowa i produktowa na tym tzw. pierwszym froncie. W wielu przypadkach to ona bezpośrednio wpływa na decyzję o wejściu do salonu. Podczas aranżacji samego wnętrza należy uwzględnić dwa kluczowe czynniki decydujące o doświadczeniu zakupowym: komfort dokonywania zakupów oraz możliwość poznania marki. Mając to na uwadze, dobiera się odpowiednie meble, tworzy spójną ekspozycję starannie prezentującą grupy asortymentowe, nie zapominając przy tym o brand cues - detalach oddających charakter marki, jej serce - podkreśla dla Magazynu Galerie Handlowe Joanna Kozłowska, Dyrektor Sprzedaży marki Verona.

Nie ma wątpliwości, iż epidemia COVID-19 znacząco wpłynęła na zachowania konsumentów. Dotąd szukali w centrach handlowych nie tylko możliwości zakupu, ale i rozrywki, chętnie uczestniczyli w specjalnych eventach i akcjach tematycznych, obecnie zorientowani są na pragmatyczne, szybkie zakupy. Widzimy jednak, iż centra handlowe dokładają wszelkich starań, aby zapewnić klientom najwyższy komfort i bezpieczeństwo.  

W w najbliższej przyszłości na kształt handlu stacjonarnego największy wpływ będzie miał rosnący trend związany z zakupami online. Benefity jakie daje nam, jako klientom tj. komfort, user friendly, przystępność, poczucie bezpieczeństwa muszą być bezwzględnie rozwijane i komunikowane w obiektach handlowych.

Obecnie jesteśmy ciągle w biegu, nie mamy chwili, aby się zatrzymać, nie możemy czekać, nie chcemy czekać, dlatego absolutnie najważniejszym aspektem współczesnej konsumpcji jest dostępność. W Veronie ma ona charakter dualny. Dbamy zarówno o to, by nie stawiać klienta przed koniecznością oczekiwania na biżuterię, ale jednocześnie przykładamy ogromną wagę do kształtowania polityki cenowej. Proponujemy wzornictwo ponadczasowe, odpowiadające na wiodące trendy, co ważne - przystępne cenowo. Strategia ta pozwala nam tworzyć markę idealną na prezent.

Świadomość konsumentów dziś jest znacznie wyższa niż jeszcze kilka lat temu i co ważne - nadal rośnie. Dzięki łatwemu dostępowi do informacji za pośrednictwem Internetu, zasięganiu opinii innych użytkowników czy zdobywaniu fachowej wiedzy, klienci bez większego trudu stają się ekspertami. To z kolei stanowi wyzwanie dla marki. O sukcesie nie decyduje już wyłącznie wysoka jakość produktów. Klienci, odwiedzając sklepy stacjonarne, wymagają fachowości i specjalistycznej wiedzy doradców, a po zrealizowaniu transakcji - również przyjaznego serwisu pozakupowego.

O wszystkie te aspekty dbamy od lat, a ponadto stawiamy na omnichannel. Nasz Klient może zamówić biżuterię przez stronę Verona.pl i skorzystać z opcji odbioru w wybranym salonie stacjonarnym. W ten sposób budujemy w konsumentach poczucie bezpieczeństwa, tworzymy długotrwałe relacje. W branży jubilerskiej obserwuje się wzrost świadomości marek, dlatego tak ważny jest prezentowany wizerunek i wartości.

Tagi: Joanna Kozłowska Verona
Oceń artykuł:

Fot: Impatient Studio / Verona Źródło: Verona

O sukcesie nie decyduje już wyłącznie wysoka jakość produktów

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.