Obserwuję wyraźny wzrost zainteresowania ofertą rozrywkową i usługową

2020-07-14 | 09:00

Na przestrzeni ostatnich lat widać wyraźnie szereg dynamicznych zmian związanych z postrzeganiem centrów handlowych przez ich klientów - mówi Gabriel Habura, Administrator Galerii Trzy Korony w Nowym Sączu, CD LOCUM Sp. z o.o. sp. j.

Korzystna sytuacja na rynku pracy, wzrost podstawowych wynagrodzeń, programy socjalne oraz rosnąca świadomość klientów sprawia, że ludzie żyją i chcą żyć lepiej oraz wygodniej. Obserwuję wyraźny wzrost zainteresowania ofertą rozrywkową i usługową. Z roku na rok wzrasta liczba sprzedanych biletów do kina, mamy pełne place zabaw dla dzieci oraz znaczne wzrosty sprzedaży w segmencie restauracji. Wyraźnie wzmacnia się również swego rodzaju „kult ciała”, na czym korzystają operatorzy klubów fitness oraz punkty oferujące zdrowe produkty.

Na przestrzeni ostatnich lat zaobserwować mogliśmy ewolucję, która dotknęła obszarów zurbanizowanych, jak również tereny gmin wiejskich i okalających większe aglomeracje. Odbiło się to wprost m.in. na sposobie życia ludzi, postrzeganiu wychowania dzieci i wyborze opcji spędzania wolnego czasu. Dzisiejsze trendy są tego konsekwencją, a centra handlowe stały się destynacją samą w sobie. Tu po prostu trzeba być.

Dlatego rolą dzisiejszych właścicieli i zarządców nieruchomości komercyjnych jest nie tylko zaspokajanie potrzeb swoich klientów w zakresie zapewnienia niezbędniej oferty handlowej i usługowej, ale również wyprzedzanie tych potrzeb i kreowanie nowych. Dzisiaj klient lubi czuć się wyjątkowy i woli wydawać pieniądze tam, gdzie czuje się dobrze.

Pozytywnym odbiorem klientów cieszą się inwestycje w zakresie poprawienia jakości sal zabaw dla dzieci, zapewnienia nowego rodzaju rozrywki, lepszego wyposażenia oraz programu animacyjnego. Wypełnienie wolnych przestrzeni pasażowych mini strefami rozrywki i wytchnienia również spotyka się z entuzjazmem klientów. Uważam, że ten trend utrzyma się w kolejnych latach. Warto pamiętać również o ewolucji przyzwyczajeń kulinarnych klientów. W branży restauracyjnej należy zachować czujność i z wyprzedzeniem reagować na wyraźne zmiany również w tym zakresie.

W Galerii Trzy Korony obserwujemy zmiany i jesteśmy ich częścią. Staramy się, aby oferta, którą oddajemy do dyspozycji naszych klientów, w pełni ich zadowalała i zachęcała do częstych odwiedzin.

Tagi: CD Locum Gabriel Habura
Oceń artykuł:

Źródło: CD Locum

Zobacz także

Obserwuję wyraźny wzrost zainteresowania ofertą rozrywkową i usługową

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.