Oczekujemy od agencji kreatywnego podejścia do projektów

2019-08-14 | 09:00

Jako firma rodzinna w pierwszej fazie działalności koncentrowaliśmy się na samodzielnym koordynowaniu działań marketingowych i komunikacji zewnętrznej. Wraz z dynamicznym rozwojem sieci oraz kanału online zakres działań marketingowych znacząco się poszerzył - wyjaśnia Wojciech Tulwin, Dyrektor ds. Marketingu i PR, Recman.

W celu optymalizacji czasu pracy oraz wzrostu efektywności rozpoczęliśmy współpracę z pojedynczymi agencjami lub freelancerami w wybranych dziedzinach, co zagwarantowało nam szybki wzrost wskaźników oraz możliwość koncentracji na nowych projektach. Obecnie rola ekspertów wewnątrz firmy to głównie ustalanie i weryfikacja wyznaczonych celów długoterminowych, koordynowanie prac oraz spójne zarządzanie całą komunikacją we współpracy z poszczególnymi specjalistami zewnętrznymi, którzy doradczo i operacyjnie obsługują naszą firmę.

Perspektywa regularnego kontaktu bezpośredniego nie jest dla nas głównym kryterium przy wyborze agencji. Kluczowa jest jednak możliwość osobistego poznania potencjalnego partnera przed podjęciem stałej współpracy. Tego typu spotkania często są okazją do lepszej weryfikacji i oceny danej agencji. Po ustaleniu zakresu prac i działań wystarczająca jest regularna komunikacja mailowa, telefoniczna lub przez dedykowaną aplikację usprawniającą współpracę.

Istotnym aspektem, który bierzemy pod uwagę przed wyborem agencji, jest dotychczasowe doświadczenie. Cennym argumentem są zrealizowane bądź trwające projekty w branży fashion. Nie oznacza to jednak, że zupełnie wykluczamy firmy, które nie mają doświadczenia w tym segmencie. Od agencji wymagamy strategicznego, kreatywnego i analitycznego podejścia do biznesu. Nieszablonowe podejście i zaangażowanie z obu stron gwarantują pozytywne efekty.

Zależy nam na tym, aby podejmować współpracę z partnerami biznesowymi, którzy poważnie traktują zasady uczciwej konkurencji oraz lojalność względem Klienta. Ukrywanie współpracy z konkurencyjną firmą lub wykorzystywanie i powielanie tych samych rozwiązań dla Klientów z tej samej branży jest często – w naszej ocenie – dyskwalifikujące. Szczególnie istotny jest początek współpracy, tj. rzetelna analiza potrzeb Klienta, wspólne opracowanie celów i strategii, a także ustalenie zasad wzajemnej komunikacji. Jeżeli zabraknie jednego z tych elementów, zdecydowanie utrudnia to dalszą współpracę. Innym zachowaniem, które spowodowało, że zmienialiśmy agencję, była przejawiająca się rutyna, która w kontekście działań marketingowych jest oceniana negatywnie. Oczekujemy od agencji kreatywnego podejścia do projektów oraz stałego poszukiwania nowych, coraz bardziej skutecznych rozwiązań.

Tagi: Recman Wojciech Tulwin
Oceń artykuł:

Źródło: Recman

Zobacz także

Oczekujemy od agencji kreatywnego podejścia do projektów

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.