Od właściwego wyboru agencji zależy powodzenie każdej kampanii

2019-08-09 | 09:00

Jednym z moich celów w organizacji jest dbałość o to, by komunikacja VIVE Group była przemyślanym i skutecznym procesem. Obok działań inwestycyjnych oraz ekonomicznych to właśnie komunikacja wewnętrzna i zewnętrzna jest kluczem do rozwoju organizacji. Efektywna komunikacja przyspiesza osiągnięcie zamierzonego celu. Dzięki niej uzyskujemy sprzężenie zwrotne pomiędzy pracownikami, pracownikami i kontrahentami, pracodawcą i pracownikiem. Potrzeb w tej mierze jest dużo - przyznaje Ewelina Rozpara, Manager ds. Komunikacji i Rzecznik Prasowy Grupy VIVE.

Nasz wybór zależny jest od potrzeb, jakie ma organizacja. Z jednej strony VIVE Group stawia więc na specjalistów wewnątrz firmy, którzy każdego dnia dbają o efektywność wykonywanych zadań, są strażnikami wizerunku firmy i konsekwentnie realizowanej strategii marki. Specjaliści zatrudnieni w firmie są bardziej zaangażowani, znają organizację, strategię firmy, umieją zastosować w krótkim czasie rozwiązania, które przynoszą efekty. Z drugiej strony, z uwagi na fakt, że VIVE Group to duża organizacja, swoje działania opieramy również na współpracy z agencjami wspierającymi niektóre z realizacji. Na współpracę zewnętrzną stawiam wtedy, gdy zasoby wewnętrzne są ograniczone lub zadania muszą być wykonane w odległej lokalizacji.

W dobie rozwoju technologii informacyjnych bezpośredni kontakt z agencją nie jest rzeczą niezbędną. Oczywiście w początkowych etapach rozmów i przy wyborze odpowiedniej agencji kontakt „face to face” jest dla mnie zasadny i ważny. Warto poznać ludzi, z którymi dane nam będzie współpracować, łatwiej o przekazanie pewnych informacji czy wskazówek pomocnych w późniejszej współpracy. W kolejnych etapach liczyć się będzie dla mnie przede wszystkim jakość wykonywanych usług, profesjonalizm, zaangażowanie, co odzwierciedlą wyniki, a efekty widać będzie w realizacjach. Większość zadań można egzekwować i weryfikować zdalnie.

Od właściwego wyboru agencji zależy powodzenie każdej kampanii opartej o ciekawe i wartościowe treści, dlatego na przeanalizowanie ofert każdorazowo poświęcam dużo czasu. Zwracam uwagę na kontaktowość, otwartość i szybką reakcję na zaistniałe sytuacje. To wpływa na skuteczność agencji.

Jakość usług agencji w dużej mierze zależy od jej kreatywności, dlatego stawiam na ciekawe rozwiązania i pomysły. We współpracy liczymy na wsparcie profesjonalistów i ekspertów w danej dziedzinie, którzy poprzez dobór odpowiednich środków wyrazu i wybór właściwych metod dotarcia do odbiorców pomogą organizacji osiągać założone wyniki. Jeśli już na początku współpracy firma zewnętrzna spełnia nasze oczekiwania, możemy liczyć na to, że w dłuższej perspektywie współpraca będzie udana.

Pracujemy z wieloma podmiotami i agencjami, które świadczą dla VIVE Group usługi w zakresie kompleksowej obsługi marki w kanałach social media, wspierają nas przy kampaniach otwarciowych kolejnych sklepów sieci VIVE Profit, kampaniach wizerunkowych czy rekrutacyjnych. O wyborze partnerów biznesowych, którzy obecnie z nami współpracują, decydowało wiele czynników: doświadczenie, profesjonalizm, konkurencyjna cena, sukcesy wcześniejszych realizacji, podejście do Klienta.

Ważnym aspektem, wpływającym na wybór danej agencji, jest również sprawdzenie, z jakimi Klientami współpracowała wcześniej i czy specjalizuje się w promocji firm z danej branży. W ten sposób możemy zweryfikować, jak firma radzi sobie w praktyce. Pomocne w tym zakresie jest zapoznanie się z portfolio danej agencji i tym samym sprawdzenie skuteczności jej działania. Istotne są również referencje i opinie związane ze świadczonymi przez agencję usługami, przy czym niewątpliwie najbardziej pomocne jest polecenie danego wykonawcy przez fachowców i renoma, jaką cieszy się agencja w gronie specjalistów.

Wieloletnie doświadczenie w komunikacji i marketingu, działania na rzecz spółek Grupy VIVE, tak różnych od siebie i mających różne potrzeby, kierowanie zespołem i współpraca z wieloma podmiotami i agencjami sprawiły, że dziś wiemy, że nie ma rzeczy niemożliwych do zrobienia, do zmiany czy udoskonalenia. Jedno jest jednak pewne. Na każdą współpracę z agencjami wpływa kilka czynników, które zaburzają pracę, przez co tracimy nasz cenny czas. Wśród nich to: brak terminowości, brak zaangażowania, brak samodzielności w wykonywaniu powierzonych zadań, ukryte koszty, trudności w komunikacji, brak kreatywności i powtarzalność.

Tagi: Ewelina Rozpara VIVE
Oceń artykuł:

Źródło: Vive

Zobacz także

Od właściwego wyboru agencji zależy powodzenie każdej kampanii

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.