Oferta rozrywkowa, rekreacyjna i wypoczynkowa będzie zajmowała coraz więcej przestrzeni

2020-07-03 | 09:00

Nowoczesne centrum powinno być miejscem z przyjaznym, przejrzystym układem, ułatwiającym klientom poruszanie się po nim i robienie zakupów. Jednak trzeba wziąć pod uwagę, że coraz większego znaczenia nabiera dziś wielofunkcyjność i odpowiednio do tego zmienia się również wewnętrzna topografia centrów handlowych - mówi Marta Kocik, Manager ds. Marketingu i PR Magnolia Park.

Dobrym przykładem może być rozwijająca się oferta dla rodzin z dziećmi. W Magnolia Park mamy plac zabaw na zewnątrz, który po odnowieniu i unowocześnieniu jest jeszcze atrakcyjniejszy, a w 2020 roku planujemy uruchomienie placu zabaw dla najmłodszych również wewnątrz obiektu, co uniezależni nas od pogody. Pojawiają się też dodatkowe usługi, jak możliwość wypożyczenia spacerówki dziecięcej czy otrzymania opaski niezgubki, zwiększającej bezpieczeństwo dziecka w centrum handlowym.

Coraz większego znaczenie nabierają również strefy rekreacyjne. Dlatego udostępniliśmy m.in. boisko multifunkcyjne oraz strefę do street workout’u. Oczywiście bardzo istotna jest także zróżnicowana oferta gastronomiczna w strefie food court, w której powinno znaleźć się miejsce zarówno dla samoobsługowych restauracji umożliwiających szybką konsumpcję, jak i na kameralne lokale z obsługą kelnerską. Dobrze, aby w strefie food court znalazł się także kącik dla dzieci w celu zapewnienia im rozrywki w trakcie posiłku. Mix funkcji, zwłaszcza w połączeniu z ciekawym kalendarzem wydarzeń, tworzy miejsce, w którym chce się spędzać czas wolny, spotykać z rodziną czy znajomymi. Nowoczesne centrum handlowe powinno kreować atrakcyjną ofertę spędzania czasu wolnego, być miejscem tętniącym życiem, a więc stanowić centrum w pełnym znaczeniu tego słowa.

Rozwój segmentu e-commerce oraz zmieniające się oczekiwania klientów tworzą nowe ramy dla funkcjonowania tego typu obiektów. Na podstawie aktualnych trendów można zaryzykować twierdzenie, że oferta związana z rozrywką, rekreacją i wypoczynkiem będzie zajmowała coraz więcej przestrzeni. Dotyczy to zwłaszcza największych centrów, jak Magnolia Park, które mają możliwość bardziej elastycznego kształtowania swojej topografii, a przez to rozbudowy oferty.

Tagi: Magnolia Park Marta Kocik
Oceń artykuł:

Źródło: Magnolia Park

Oferta rozrywkowa, rekreacyjna i wypoczynkowa będzie zajmowała coraz więcej przestrzeni

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.