Patrzymy w przyszłość z pewną dozą niepewności, ale i bardzo realnie

2021-02-11 | 09:00

Oferta rozrywkowa centrów handlowych z pewnością będzie dostosowana do bieżących ograniczeń sanitarnych. Głównym celem zarządców centrów handlowych powinno być przyciągnięcie na nowo klientów do nowo skonstruowanej i dopasowanej do nowej rzeczywistości oferty rozrywkowej. Poszerzenie tej oferty będzie tylko jednym ze sposobów na jego osiągnięcie - podkreśla w rozmowie z Magazynem Galerie Handlowe Grzegorz Lipnicki, Prezes Top Secret Sp. z o.o.

Patrzymy w przyszłość zarówno z pewną dozą optymizmu, ale i bardzo realnie. W dobie niepewności organizacja dużych eventów nie tylko nie zaangażuje wystarczająco dużej grupy klientów, ale i nie przełoży się istotnie na wzrost wejść i do centrum handlowego, i do poszczególnych sklepów. Konsumenci oczekują raczej wyjścia naprzeciw ich oczekiwaniom w zakresie bezpieczeństwa, nie tylko rozumianego jako reżim sanitarny. Wydaje się, że nowa sytuacja powinna wykreować nową perspektywę postrzegania eventów, rozrywki czy po prostu funkcjonalności zakupów czy przebiegu ścieżki zakupowej w galeriach. Na przykład wydłużenie godzin pracy sklepów w celu zmniejszenia natężenia godzinowego ruchu, połączona z promocją godzin przedpołudniowych i dni poza weekendowych lub organizacja przez zarządzających galerią lokalnych miejsc odbioru zakupów, a może nawet uruchomienie multibrandowego sklepu online o zasięgu lokalnym, złożonego z marek najemców, połączonego z własnym lokalnym transportem zakupów ze sklepów najemców do domów klientów wokół centrum. Powrót, tym bardziej szybki, do tego co było, mimo mojego wrodzonego optymizmu - raczej nie nastąpi.

W Top Secret dotychczas organizowaliśmy raczej mniejsze eventy, dla zamkniętego grona klientów klubowych np. spotkania ze stylistą. Dzisiaj obserwujemy wyższą reaktywność i zaangażowanie naszych klientów wówczas, gdy zapewniamy odpowiednie warunki zakupów, np. wydłużenie godzin pracy lub dedykowanie 2-3 godzin wyłącznie klientom klubowym.

W 2021 roku najważniejsze będzie przede wszystkim utrzymanie ciągłości funkcjonowania najemców, tak drastycznie poturbowanych zdarzeniami w 2020 roku. Moim zdaniem będzie to wymagało utrzymania najemców za wszelką cenę, aby umożliwić klientom dokonywanie zakupów w galerii czy centrum handlowym o równie atrakcyjnym portfelu marek jak dotychczas. Jak wielokrotnie podkreślałem, ważniejsze będzie wyjście naprzeciw nowym oczekiwaniom klientów, mitygacja ich obaw związanych z pandemią, uruchomienie nowych autentycznie potrzebnych funkcjonalności, niż organizacja masowych akcji marketingowych, które nota bene są droższe i mniej efektywne.



Tagi: Branża rozrywkowa Grzegorz Lipnicki Koronawirus Top Secret
Oceń artykuł:

Fot: Top Secret Źródło: Top Secret

Zobacz także

Patrzymy w przyszłość z pewną dozą niepewności, ale i bardzo realnie

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.