Potrzeby i oczekiwania klientów zmieniają się niezwykle szybko

2019-10-11 | 09:00

Zdefiniowanie potrzeb młodszych pokoleń jest niezwykle trudne. Ich gust, upodobania i wymagania nieustannie się zmieniają, więc najważniejszym jest stawianie kroków wspólnie z nimi, a nie obok nich. Po pierwsze należy przejść przez całą ścieżkę customer's experience, żeby na jej końcu wyłuskać najważniejsze potrzeby i na nie odpowiadać. Po drugie - nie należy osiadać na laurach. Potrzeby i oczekiwania zmieniają się niezwykle szybko, więc odkrywanie lub przeformułowywanie ich jest procesem ciągłym - uważa Urszula Porębska, Dyrektor ds. Marketingu, Metro Properties Sp. z o.o.

W centrach M1, w zeszłym roku prowadziliśmy działania zmierzające ku "wyciągnięciu" internetu do świata rzeczywistego poprzez organizację wyjątkowej serii wydarzeń #M1BitwaMuserów. W tym roku, biorąc pod uwagę rosnące potrzeby edukacyjne młodych konsumentów dotyczące bezpieczeństwa w sieci oraz ze względu na popularność aplikacji Tiktok (dawniej Musical.ly) postanowiliśmy połączyć te zagadnienia ze sobą. W 2019 roku powstał projekt „lekcja internetu”, która ma edukować zarówno młodych, jak i starszych klientów, wykorzystując niewątpliwy impakt w postaci Tiktokerów, czyli młodych idoli. Na takie spotkania przybywa po kilka tysięcy osób, dzięki czemu zadowoleni są rodzice z dziećmi, my, a także nasi najemcy.

Dodatkowo prowadzimy projekt M1 FUN. Jest to aplikacja stworzona przede wszystkim dla najmłodszych klientów, którzy w centrum handlowym zwyczajnie się nudzą, podczas gdy opiekunowie robią zakupy. Jest to pewna nisza, która do tej pory nie była specjalnie zagospodarowana, więc stwierdziliśmy: dlaczego nie? M1 FUN to w skrócie przygody Brand Hero M1 - Misia Pierwszego, któremu pomagamy w przeróżnych zadaniach. To, co wyróżnia naszą aplikację na tle innych to technologia. Gra  rozgrywana jest w tzw. rozszerzonej rzeczywistości (Augmented Reality), dzięki której po najechaniu telefonem na specjalny punkt na ekranie, pojawia się gra - wkomponowana w otoczenie centrum handlowego. Za pomoc misiowi klienci otrzymują realne nagrody. Dbamy, aby często pojawiały się nowe edycje gry, więc każde kolejne przyjście do M1 to inne ciekawe doświadczenie. 

Tagi: METRO Properties Urszula Porębska
Oceń artykuł:

Źródło: Metro Properties

Zobacz także

Potrzeby i oczekiwania klientów zmieniają się niezwykle szybko

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.