W nowej rzeczywistości konsumenci oczekują od nas przede wszystkim restrykcyjnego podejścia do kwestii higieny - mówi dla Magazynu Galerie Handlowe - Marcin Olesiak, Właściciel Sweet Gallery Sp. z o.o. sp. k.
Czujemy się dobrze w miejscach, w których zalecenia sanitarno-epidemiologiczne są priorytetem. Płyny do dezynfekcji oraz rękawiczki ochronne przed wejściem do sklepu to sygnał, że w tym miejscu możemy się czuć bezpiecznie. Kolejnym argumentem, który mógłby skłonić klientów do odwiedzin obiektów handlowych są akcje specjalne, np. programy lojalnościowe, kupony mobilne do wykorzystania w sklepach stacjonarnych i zamówienia z odbiorem na miejscu. Coraz więcej sklepów wprowadza również kasy samoobsługowe, które ograniczają kontakt między klientami i pracownikami sklepu.
Część handlu tradycyjnego już teraz przeniosła się do Internetu. Wiele branż odkryło potencjał sprzedaży on-line, która pozwoliła im w znacznym stopniu ograniczyć koszty. Ze względu na specyfikę konceptów street foodowych, nasz model sprzedaży nie uległ zmianie. W dalszym ciągu funkcjonujemy w formule „take away”. Produkty impulsowe niezmiennie przyciągają wielu klientów, dlatego są wyjątkiem od panującej tendencji.