Reklama to rodzaj obietnicy

2019-06-03 | 09:00

Reklama powinna jasno mówić o korzyściach, jakie z danego produktu odniesie klient. Odnosi się to również, a może przede wszystkim, do sfery jego uczuć, emocji. W związku z tym staramy się jasno komunikować, co daje klientowi wizyta w naszym centrum, co ciekawego go tu spotka, jakie zaspokoi potrzeby, w jak komfortowych warunkach spędzi czas - podkreśla Patrycja Duczmal, Dyrektor CH Forum, Pełnomocnik Spółki Forum Gliwice Sp. z o.o.

Reklama to rodzaj obietnicy, którą krytyczni odbiorcy łatwo mogą zdemaskować, jeśli okaże się nieprawdziwa. W dobie dynamicznego rozwoju mediów społecznościowych, i co za tym idzie - swobodnego przepływu informacji, rośnie szansa napiętnowania nieszczerego przekazu. Dlatego marketerzy powinni dziś dbać przede wszystkim o prawdziwość swojego przekazu.

CH Forum korzysta ze wszystkich kanałów komunikacji, dzięki którym jest w stanie dotrzeć do swoich zróżnicowanych grup odbiorców. Innym językiem rozmawiamy i w innym kanale spotkamy się z odwiedzającą nas młodzieżą, a w innym ze starszymi odbiorcami. Jest dla nas bardzo ważne, aby stale i na bieżąco być obecnymi w mediach społecznościowych i w szeroko pojętym digitalu. Uważamy to za bardzo skuteczne narzędzie komunikacji. To jednak nie oznacza, że rezygnujemy z outdooru czy np. oklejania autobusów. Widoczność naszych reklam w przestrzeni miasta jest dla nas bardzo ważna. Zdecydowanie mniej środków przeznaczamy już na ogłoszenia prasowe.

Świat reklamy jest bardzo kreatywnym środowiskiem i nieustannie zadziwia świetnymi kreacjami. Trudno wskazać na tę jedną jedyną, niezapomnianą, gdyż to zależy od indywidualnych preferencji i profilu społeczno-demograficznego odbiorcy. Osobiście podobają mi się reklamy w nurcie real-time marketingu, celnie puentujące różne zjawiska czy działania konkurencji. Ich zastosowanie wymaga jednakże sporej odwagi od decydentów w firmach. Tymczasem branża centrów handlowych jest raczej zachowawcza. Unikamy skandalizujących treści i nie chcemy być z nimi kojarzeni.

Z historii CH Forum przypominam sobie serię reklam w kanale B2B, które były odpowiedzią na plany wybudowania konkurencyjnej galerii tuż obok. Ten obiekt nigdy nie powstał, a deweloper zbankrutował. Adresowana do potencjalnych najemców reklama „nie kupuj kota w worku” lub „nie wierz w gruszki na wierzbie” była naszą reakcją na szumne zapowiedzi konkurencji.

Tagi: CH Forum Gliwice Patrycja Duczmal
Oceń artykuł:

Źródło: CH Forum

zobacz więcej informacji o: Forum Gliwice

Reklama to rodzaj obietnicy

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.