Renata Weikert: Odwiedzalność w galerii Metropol Dom i Wnętrze stopniowo rośnie

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2010-10-05 | 08:00

Po kilku miesiącach od otwarcia centrum Metropol Dom i Wnętrze zapytaliśmy przedstawiciela centrum o opinię dotyczącą działalności obiektu. Odpowiedzi udziela Renata Weikert, Konsultant ds. Najmu i Marketingu, Metropol Dom i Wnętrze.

Jak podsumowują Państwo dotychczasowy okres działalności centrum pod względem odwiedzalności?

- Odwiedzalność w galerii Metropol Dom i Wnętrze stopniowo rośnie. Niestety jest to czynnik bardzo podatny na zmiany nastrojów konsumeckich, a te jak wiemy były w tym roku wyjątkowo niekorzystne dla handlu: długa zima, kwietniowa katastrofa, powodzie. Na dobrą sprawę korzystny okres dla meblarzy zaczął się dopiero we wrześniu, co widać również po statystykach odwiedzalności. Dużym zainteresowaniem cieszył się też zorganizowany ostatnio event pod hasłem "Dni Miłośników Wnętrz" 18-19 września. Liczba odwiedzających była w ten weekend trzykrotnie wyższa niż normalnie. Liczymy na coraz lepsze wyniki.

Czy zauważają Państwo potrzebę wprowadzania jakichkolwiek zmian w funkcjonowaniu centrum? (np. poszerzenie ofert najemców, organizowanie eventów, zwiększenie powierzchni itp.?)

- Jeśli chodzi o zmiany, to z pewnością nastąpią. Chcemy ułatwić klientom dostęp do galerii - wykonujemy drugi bezpośredni zjazd z ul. Jagiellońskiej na naszą nieruchomość i poszerzamy już istniejący wjazd. Prace drogowe trwają. Staramy się cały czas poszerzać ofertę asortymentową. Zwiększenie powierzchni w tym budyniu nie jest możliwe, ale mamy w planach wybudowanie obok kolejnego budynku wolnostojącego o przeznaczeniu handlowym, będzie to najprawdopodobniej branża odzieżowa. Jesteśmy w przededniu podpidania listu intencyjnego. Chcemy, aby w świadomości Warszawiaków ten odcinek ul. Jagiellońskiej zaczął na stałe kojarzyć się z handlem.

Jakie marki w Państwa centrum cieszą się największym zainteresowaniem?

- Z naszych obserwacji wynika, że dobrze radzą sobie duzi operatorzy, sprzedający meble dla średnio zamożnych klientów - Meble Emilia, Abra, Jysk. Zwrot ku tańszej ofercie jest niejako naturalną reakcją konsumenta w czasach kryzysu.

Oceń artykuł:

Renata Weikert: Odwiedzalność w galerii Metropol Dom i Wnętrze stopniowo rośnie

Polityka Prywatności

  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.