Rozrywka musi poczekać

2021-02-15 | 09:00

Rozrywka musi poczekać na lepsze, post pandemiczne czasy. Na razie toczy się walka o przetrwanie i zarządzający centrami handlowymi będą musieli branży rozrywkowej pomóc - mówi dla Magazynu Galerie Handlowe Krzysztof Sajnóg, Dyrektor Marketingu Centrum Handlowego Blue City

Z danych Polskiej Rady Centrów Handlowych wynika, że branża ta straciła ponad połowę przychodów w 2020 roku. Myślę, że jeżeli uda się jej przetrwać, rozrywka nie zmieni się znacząco po pandemii, choć na pewno pojawią się nowe formaty, bezpieczne dla korzystających.

Do organizowania atrakcji jak przed pandemią wrócimy, gdy się zakończy. Na razie wypracowaliśmy odpowiednie formaty do obecnej sytuacji. W Blue City organizujemy imprezy, które nie wymagają spotkania wielu osób w jednym miejscu i są rozciągnięte w czasie: wystawy sztuki, fotografii, eventy motoryzacyjne. Ostatnio otworzyliśmy dwa punkty dla wielbicieli selfie: Selfie Room by Blue City i dużą kolorową ścianę na poziomie rozrywkowym. Selfie Room, do którego wstęp jest bezpłatny składa się z dziewięciu efektownych przestrzeni: Trzy światła, Iluzja, Blue Room, Pokój kreatywny, Huśtawka, Srebrna przestrzeń, Złota przestrzeń, Pokój luster i Pokój DJ. Zrobione w nich zdjęcia wyglądają wyjątkowo atrakcyjnie np. na Instagramie czy nagraniach na TikToku Trzeba się adoptować do warunków, utrzymywać wysokie bezpieczeństwo i wprowadzać niestandardowe pomysły.

Centra handlowe nadal pozostaną miejscami zakupów, rozrywki i gastronomii, w trakcie pandemii jednak te wszystkie funkcje będą wymagały działań adekwatnych do warunków. Na razie ograniczona jest rola galerii jako miejsc spotkań, spacerów, beztroskiego zwiedzania i spędzania czasu. Klienci są zdeterminowani do szybkich, precyzyjnych i efektywnych zakupów i naszą rolą jest im w tym pomóc - zadbać o sprawną organizację, precyzyjną informację, a przede wszystkim o ich komfort i bezpieczeństwo. Dostosowujemy do tego celu naszą komunikację. Pracujemy nad nową kampanią promującą Blue City jako miejsce dobrze zorganizowane, które umożliwia sprawne przeprowadzanie codziennych zakupów w atrakcyjnych cenach. Dlatego nie ma żadnego powodu, by obawiać się wizyty w centrum handlowym.

 



Tagi: Blue City Branża rozrywkowa Krzysztof Sajnóg
Oceń artykuł:

Fot: Blue City Źródło: Blue City

Rozrywka musi poczekać

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.