Rozwija się trend jedzenia „na mieście”

2020-03-04 | 09:00

W dalszym ciągu rozwija się trend jedzenia „na mieście”, dlatego klienci coraz częściej odwiedzają nasze lodziarnie. Przykładają też wagę do jakości, a my staramy się sprostać ich oczekiwaniom, serwując produkty na najwyższym poziomie – podkreśla dla Magazynu Galerie Handlowe – Marcin Olesiak, Właściciel Sweet Gallery Sp. z o.o. sp. k. Dyrektor ds. Rozwoju Sieci Sprzedaży

Nowym trendem, który wpłynął na naszą branżę jest spadek aktywności deweloperów w dużych miastach i zwiększenie zainteresowania mniejszymi miastami. Rozwijamy się głównie w sąsiedztwie centrów i sieci handlowych oraz retail parków, dlatego powstające nowe obiekty handlowe są dla nas poszerzeniem drogi rozwoju. Oferowane przez nas koncepty są elastyczne, w związku z czym łatwo adoptujemy się do zmian.

W 2019 roku powiększyliśmy Dział Komercjalizacji, dzięki czemu mogliśmy rozwinąć się nie tylko w dużych i średnich, ale i w mniejszych miastach – poniżej 30 tysięcy mieszkańców. Pozyskaliśmy też nowe lokalizacje przed galeriami i centrami handlowymi, z którymi z różnych powodów do tej pory nie udało nam się nawiązać współpracy.

Dzięki dynamicznemu rozwojowi zajmujemy już 15 proc. rynku w segmencie street food w Polsce.

Równie prężnie rozwijamy się za granicą, gdzie w 2019 roku uruchomiliśmy kilkadziesiąt nowych lokalizacji. Jesteśmy już w Niemczech, Wielkiej Brytanii, Irlandii, Słowacji, Francji, Hiszpanii i Chorwacji.

W 2020 roku przygotowujemy naszą firmę na nowe wyzwania. Badamy efektywność aktualnych procesów i nieustannie je optymalizujemy. Zatrudniamy też nowych specjalistów do każdego działu i wzmacniamy kadrę menadżerską. Skupiamy się na rozwoju w Polsce, bo widzimy tu miejsce na co najmniej 1000 punktów Lodolandia. W 2020 chcemy realizować kolejne, złożone cele sprzedażowe, wprowadzać nasze marki na kolejne rynki zagraniczne i rozwijać je tam, gdzie już jesteśmy. Planujemy wzmocnić m.in. ekspansję w Niemczech i uruchomić tam 50 nowych punktów. Już teraz widzimy, że potencjał za granicą jest znacznie większy niż zakładaliśmy.

Tagi: Marcin Olesiak Sweet Gallery
Oceń artykuł:

Fot: Sweet Gallery Źródło: Sweet Gallery

Rozwija się trend jedzenia „na mieście”

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.