Świadomość klientów wyraźnie urosła

2020-03-26 | 09:00

Rok 2019 to w Jet Line kolejny rok pracy, aby pomagać w realizacji wyzwań, jakie są stawiane naszym klientom przez ich otoczenie biznesowe. Na podstawie informacji zwrotnej i ankiet monitorujących jakość naszych usług oceniamy ten rok bardzo dobrze - podkreśla dla Magazynu Galerie Handlowe - Andrzej Słomka, Dyrektor Zarządzający w Jet Line.

Pozyskaliśmy kolejną grupę nowych klientów, a procent klientów „wracających” wzrósł w znacznym stopniu. Wyraźnie widzimy trend wskazujący na chęć korzystania przez marketerów z najlepszych na rynku nośników – widocznych, wysokiej jakości i co bardzo ważne – legalnych, posiadających wszystkie zgody i pozwolenia. Świadomość klientów wyraźnie urosła. Coraz więcej firm odróżnia nośniki legalne od nielegalnych i ceni jakość świadczonych usług. Ważnym trendem jest coraz bardziej dynamiczny rozwój sektora digital out of home (DOOH), w czym także mamy udział.

To był dla nas bardzo ciekawy rok – 25. rok naszego działania na rynku reklamy zewnętrznej. Zrealizowaliśmy praktycznie wszystkie założone wskaźniki, zrobiliśmy kilka milowych kroków. Blisko 98 proc. kontraktów długoterminowych zostało przedłużonych, pozyskaliśmy znaczną liczbę nowych klientów – i to pomimo podniesienia cen na nasze produkty. I właśnie decyzja o podniesieniu cen, pierwszy raz od blisko 5 lat, była naszym największym wyzwaniem. Wiedzieliśmy, że to trudna sprawa dla rynku przyzwyczajonego do rabatów i corocznych obniżek. Liczyliśmy się z tym, że część klientów może od nas odejść. Tymczasem rynek nadzwyczaj dobrze przyjął rzeczowe fakty wpływające na zmianę cen i docenił transparentną komunikację. Było to dla nas najtrudniejsze wyzwanie w 2019 roku, a mimo to proces zmiany cen zakończyliśmy sukcesem. W ostatnim kwartale roku powiększyliśmy również zespół sprzedażowy i to, że dołączają do nas doświadczeni specjaliści z różnorodnym doświadczeniem, jest ogromnie cenne.

W 2019 roku rozpoczęliśmy budowę nowej sieci ekranów digitalowych w Polsce. Na początek zainstalowaliśmy 100 ekranów w Warszawie, a nasze plany na 2020 rok obejmują realizację takiej sieci w całej Polsce i zwiększenie liczby ekranów w Warszawie do blisko 300. Zatem budowa sieci MORE (Miejskie Okna Reklamowe), przedstawienie rynkowi ich różnorodnych możliwości, a także utrzymanie dotychczasowej wysokiej jakości wszystkich usług, również związanych z klasycznym outdoorem, to nasze wyzwania na 2020 rok.

Tagi: Andrzej Słomka Jet Line
Oceń artykuł:

Źródło: Jet Line

Zobacz także

Świadomość klientów wyraźnie urosła

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.