Szanse mają firmy badające jakość sprzedaży i obsługi Klientów

2018-06-06 | 09:00

Intensywna rozbudowa oferty minisklepów spożywczych i kanałów online przez sieci handlowe wiąże się z dużym ryzykiem w zakresie stosowania odpowiednich standardów obsługi Klientów, komunikacji, identyfikacji wizualnej, merchandisingu itp. Jakie jeszcze inne zmiany wiążą się z transformacją branży spożywczej? Piotr Ubych, Menedżer Produktu ds. Ochrony Danych w Grupie DEKRA zwraca uwagę m.in. na jakość i bezpieczeństwo sprzedawanych produktów spożywczych.

Już dziś obserwujemy rosnące zainteresowanie naszych Klientów monitorowaniem i doskonaleniem kompetencji personelu handlowego (także u franczyzobiorców) w obszarze badania potrzeb Klienta, argumentacji, up- i cross-sellingu. Na konkurencyjnym rynku szanse na uzyskanie dobrych wyników w długim okresie mają firmy, które będą nieustannie badać jakość sprzedaży i obsługi Klienta i podejmować aktywne działania zapewniające jednolity – wysoki – poziom. 

Ważnym elementem są również branżowe standardy jakości i bezpieczeństwa sprzedawanych produktów spożywczych. Klienci szukają dziś żywności nie tylko świeżej, ale też zdrowej: produkowanej w ekologicznych gospodarstwach, bez dodatków GMO, cukru, glutenu itp., a także przechowywanej i transportowanej w odpowiednich warunkach. W odpowiedzi na te wymagania sieci żądają od producentów i dostawców przedstawienia niezależnych certyfikatów, gwarantujących przejrzystość działania w całym łańcuchu dostaw, np.: ISO 22000, FSSC 22000, IFS Food, IFS Logistics, BRC, VLOG, NON GMO PL itd. Krajowe i międzynarodowe standardy żywności tworzone są przez organizacje zrzeszające firmy branży spożywczej właśnie w celu ochrony marek, a tym samym ich Klientów.

 

Tagi: Dekra Piotr Ubych
Oceń artykuł:

Źródło: Dekra

Szanse mają firmy badające jakość sprzedaży i obsługi Klientów

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.