Tariq Al-Sakkaf, Change Lingerie: Chcemy stać się jedną z wiodących marek na rynku bielizny

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2015-07-06 | 08:00

Change Lingerie jest największą marką branży bieliźnianej w Skandynawii, a obecnie  jest w trakcie dynamicznej ekspansji  m.in. w Polsce. Marka posiada ponad 200 sklepów na całym świecie, a w ciągu najbliższych 5 lat ma zamiar tę liczbę podwoić. O ambitnych planach na przyszłość opowiada Tariq Al-Sakkaf, członek zarządu Change Lingerie.

Change Lingerie założono w 1995 roku. Jak podsumowałby Pan dotychczasową działalność marki?

Firma Change zaczynała od działalności na rynku hurtowym i jako producent private label, by z czasem przejść do budowania własnej marki i sieci sklepów monobrandowych. W 2001 roku otwarto w Danii pierwsze własne sklepy i to właśnie na tym polu marka osiągnęła największe sukcesy. Change ma wiele mocnych stron, które wyróżniają nas na tle innych marek bieliźnianych, są wśród nich chociażby szeroka paleta rozmiarów biustonoszy od A do K, wysoka jakość produktów wykonanych z dbałością o szczegóły oraz bezpłatne, profesjonalne doradztwo brafitterek we wszystkich naszych salonach.

Sieć sklepów Change Lingerie rozwija się w zawrotnym tempie. Czy planują Państwo jej dalszy rozwój?

W tym roku przekroczymy ilość 200 sklepów na całym świecie, a w ciągu najbliższych 5 lat chcemy tę liczbę przynajmniej podwoić. Główna uwaga skupiona jest na dalszym umacnianiu pozycji w Skandynawii, gdzie już teraz Change jest numerem 1. Polska także zajmuje na liście priorytetów wysokie miejsce, w ciągu najbliższych 2 lat chcemy stać się jedną z wiodących marek na rynku bielizny. Ostatnie nasze otwarcia są tego doskonałym przykładem.

Ile salonów Change znajduje się w Polsce obecnie?

W chwili obecnej nasza sieć liczy 22 sklepy (w tym 9 franczyzowych), do końca roku nie zamierzamy zwalniać tempa i otworzymy na pewno jeszcze kilka lokalizacji. W najbliższym czasie zostaną otwarte salony w Bytomiu, Sochaczewie, Bydgoszczy oraz w rozbudowanej części Factory Ursus w Warszawie.

W 2002 roku marka Change Lingerie stworzyła pierwszą w swej historii kolekcję strojów kąpielowych. Jak w tym czasie rozwinęła się Państwa oferta i jaka firma stanowi obecnie dla Państwa największą konkurencję w tej kategorii?

Kolekcja kąpielowa Change obejmuje dokładnie taki sam zakres rozmiarów i fasonów jak kolekcja bieliźniana, co oznacza, że każda kobieta bez względu na rozmiar i kształt biustu jest w stanie idealnie dopasować rozmiar stroju kąpielowego. Pod tym względem jedynie brytyjskie marki mogą konkurować z Change. Ponadto tworzymy kostiumy typu mix & match, które można łączyć ze sobą kolorystycznie, co pozwala kupując 2 góry i 2 doły stworzyć aż 4 różne stroje.

Czym lub kim inspirują się Państwo przy tworzeniu nowych kolekcji?

Nasi projektanci podróżują po całym świecie, uczestniczą w największych targach bieliźnianych i nieustannie śledzą najnowsze tendencje. Na paryskich wybiegach, ulicach Londynu i Nowego Jorku podpatrują rodzące się trendy. Dodatkowo często sięgają do klasycznych form i ikon mody jak Brigitte Bardot czy Marilyn Monroe. Wiele inspiracji dają również konsultacje z klientkami Change we wszystkich krajach. Jeśli wiele z nich pyta o daną rzecz i z punktu widzenia projektowego i technicznego jest możliwa do zrealizowania, jest bardzo duża szansa, że pojawi się ona w kolekcji w następnym sezonie.

Jakie produkty z Państwa oferty kobiety kupują najchętniej?

Mamy grupę stałych klientek, które uwielbiają bieliznę i bardzo chętnie sięgają po najmodniejsze w danym sezonie kolory, gdyż postrzegają ją w kategorii akcesoriów, które powinny podążać za trendami. Nowe klientki najczęściej rozpoczynają od zakupu bazowych modeli, najczęściej w kolorze czarnym, cielistym lub jasnym. Naszym bestsellerem jest niewątpliwie model „padded” czyli delikatnie usztywniany fason biustonosza, który dzięki szerokiemu zakresowi rozmiarów (60-85, B-J) i naturalnemu efektowi odpowiada bardzo dużej grupie pań.

Mówi się, że każda kobieta powinna mieć tzw. małą czarną. Czy także w branży bieliźnianej istnieje produkt, który musi znaleźć się w szafie każdej z nas?

Niewątpliwie każda z Pań powinna mieć w swojej szufladzie czarny, gładki biustonosz, który nigdy nie wyjdzie z mody. W zależności od typu i rozmiaru biustu, będzie to push up, biustonosz usztywniany lub miękki, ale przede wszystkim powinien być bardzo wygodny i dobrze dopasowany.

Oceń artykuł:

Tariq Al-Sakkaf, Change Lingerie: Chcemy stać się jedną z wiodących marek na rynku bielizny

Polityka Prywatności

  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.