Teresa Rosati: Galerie handlowe były i są dla mnie najkorzystniejszą formą sprzedaży

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2015-11-13 | 08:00

Teresa Rosati, czołowa polska projektantka mody specjalizująca się w kreacjach koktajlowych, wieczorowych oraz sukniach ślubnych, której debiut w 1998 roku okazał się wielkim sukcesem i skłonił ją do stworzenia własnej marki modowej pod nazwą Studio Mody Teresa Rosati, w październiku otworzyła swój autorski butik. O dotychczasowej działalności oraz specyfice środowiska projektantów w Polsce mówi w wywiadzie dla redakcji portalu Galeriehandlowe.pl sama właścicielka konceptu.

Miesiąc temu rozpoczął działalność Pani butik w stolicy. Dlaczego wybrała Pani na jego lokalizację akurat MODO Domy Mody?

Przez wiele lat, od początku swojej działalności, posiadałam salony w centrach i galeriach handlowych. Była i jest to dla mnie najbardziej korzystna forma sprzedaży kolekcji, która opiera się na kontakcie bezpośrednim z klientkami. Teraz pragnę jednak odejść od tradycyjnego centrum handlowego, dlatego chętnie podjęłam współpracę z Modo Domy Mody. Jest to pierwszy tego typu w Polsce koncept modowego centrum zakupowego, gdzie nie znajdziemy popularnych marek sieciowych, ale najlepszych projektantów oraz marki polskie i światowe.

Z jakim zainteresowaniem spotyka się Pani ze strony zarządców centrów handlowych?

Mam dotychczas bardzo dobre doświadczenia we współpracy z zarządami centrów handlowych. Przede wszystkim dlatego, że władzom galerii handlowych zależy na sprawdzonych markach i ciekawych kolekcjach.

Do jakiego grona klienteli kieruje Pani swoje kolekcje?

Moje kolekcje to projekty autorskie, w pojedynczych egzemplarzach lub bardzo krótkich seriach. Ich odbiorcami są kobiety w różnym wieku, ponieważ obejmują dwie linie – „Linia Klasyczna” przeznaczona dla kobiet w każdym wieku oraz linia młodzieżowa „For Weronika”. Są to kreacje na szczególne okazje, takie jak przyjęcia koktajlowe, wieczorowe, galowe, ślubne i jubileuszowe. Projekty kieruję do kobiet, które cenią sobie wysoką jakość tkanin, unikalny styl i ponadczasową elegancję wpisującą się jednak w światowe trendy.

Jakie główne różnice zauważa Pani pomiędzy polską a zagraniczną klientelą?

Klientki zagraniczne są bardziej zainteresowane kreacjami na galowe przyjęcia. Zwracają uwagę na tkaninę, design, kolorystykę, natomiast nie przywiązują tak ogromnej wagi do wykończenia, co cechuje klientki polskie. Nie oczekują precyzyjnego wykończenia krawieckiego, bardziej liczy się dla nich dopasowanie do sylwetki.

A jak oceniłaby Pani polski rynek projektantów? Czy jest jeszcze miejsce dla kolejnych?

Liczba projektantów w Polsce stale rośnie, ale też wielu z nich kończy karierę w branży. Na rynku utrzymują się ci, których charakteryzuje dobra jakość, design, ale także odpowiednia promocja – organizacja pokazów mody i obecność w mediach. Z roku na rok rynek mody w Polsce wygląda coraz lepiej. Coraz mniej odczuwamy różnicę między tzw. modą światową a polskimi projektami. Myślę, że rozwój tego segmentu zmierza w dobrą stronę.

Oceń artykuł:

Teresa Rosati: Galerie handlowe były i są dla mnie najkorzystniejszą formą sprzedaży

Polityka Prywatności

  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.