Tomasz Grochowski, Galeria Przymorze: Ten rok dedykujemy zmianom w różnych obszarach

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2012-07-16 | 08:00

Strona internetowa jest obecnie jedną z najważniejszych wizytówek centrum handlowego. Galeria Przymorze w Gdańsku zdecydowała się na wprowadzenie zmian właśnie w tym aspekcie. Co było przyczyną i w jakim celu centrum wykorzystuje swoją stronę internetową opowiada Tomasz Grochowski, marketing manager Galerii Przymorze.

Ten rok dedykujemy zmianom w różnych obszarach. Jednym z nich jest serwis www. Będąc otwartym na Klientów staramy się również podążać za obowiązującymi trendami. To skłoniło nas do wprowadzenia obszernego rotatora, który za pomocą ciekawych layout’ów pozostaje w dialogu z naszymi Klientami. Warto dodać, że chcieliśmy odmłodzić całą stronę, aby była czytelna, łatwa w obsłudze i dostarczała niezbędnych informacji. Dlatego użyliśmy bocznych zakładek które bezpośrednio przekierowują do popularnych podstron, oraz wprowadziliśmy szybkie wyszukiwanie sklepu, którym możemy poszczycić się jako nieliczni. Jesteśmy przekonani, że nowa kreacja uprości poruszanie się po stronie oraz komunikację z naszymi odbiorcami.

Oczywiście takie zakładki jak: promocje, wydarzenia i konkursy zawsze cieszą się największym zainteresowaniem. Powód jest prosty – dotyczą naszych Klientów oraz tego, co dla nich przygotowaliśmy. Te wnioski zmotywowały nas do wyeksponowania wyżej wymienionych obszarów oraz podejścia wyjątkowo wizerunkowego – wprowadzając slider na stronie głównej. Rozwiązanie to pozwala nam w bardzo czytelny sposób komunikować o atrakcjach w Galerii Przymorze i za pomocą linkowania przejść bezpośrednio do bardziej szczegółowych informacji jak: kody promocyjne, kalendarz imprez, regulamin konkursu itp. Warto natomiast wspomnieć, że nowy serwis ma być naszą wizytówką, pierwszym kontaktem w sprawach informacyjnych oraz kreatorem kanału social media.

Kierujemy się prostotą użytkowania oraz dialogiem w oparciu o ciekawe kreacje. Duży nacisk położyliśmy na wyeksponowanie powierzchni, na których możemy prezentować ofertę dla Klientów, informacje o wydarzeniach i obowiązujących promocjach. Ściśle współpracujemy z agencją interaktywną, która wspiera nas w działaniach projektowych i graficznych. Należy wspomnieć, że komunikacja z odbiorcą leży po naszej stronie. To my kreujemy treści o których chcemy mówić, co nie znaczy że jesteśmy zamknięci na sugestie i podpowiedzi. Razem tworzyliśmy koncepcje, sposób funkcjonowania zakładek oraz przedstawienia treści dotyczących Galerii Przymorze. Chcąc uwidocznić treści najbardziej chwytliwe, nie zapomnieliśmy o naszej bazie najemców, czego efektem jest ciąg logotypów zmieniający się na dole strony, bezpośrednio odsyłających do wybranego sklepu.

Wraz ze stworzeniem nowej strony internetowej powstał profil na Facebooku. Dzisiaj jesteśmy na etapie kreowania, oraz wyboru właściwej/ciekawej formy przekazu. Chcemy żeby był kanałem pracującym, aktywnym dialogiem pomiędzy Galerią i jej „fanami”. Za pomocą Facebooka pragniemy pozyskać nowych odbiorców, jak również zaprezentować walory Galerii Przymorze w pełnej okazałości. Docelowo ma być alternatywą dla serwisu, jednakże jesteśmy świadomi, że jest to proces, który na starcie będzie także uzupełniał informacje znajdujące się na serwisie Galerii Przymorze.

Treści jakie chcemy tam zamieszczać nie zawsze będą dotyczyły wyłącznie naszej oferty, jednakże taki też ma być nasz Facebook: ciekawy, bogaty w newsy i przydatne informacje z lekką dawką humoru – warty odwiedzenia. W chwili obecnej proporcja rozłożona jest na korzyść tradycyjnych form komunikacji. Duży nacisk kładziemy na takie kanały jak: radio, billboardy i prasę. Z tych form korzystamy najczęściej komunikując się z odbiorcami Galerii Przymorze.

Wraz z realizacją nowych projektów zmierzamy w kierunku wzmocnienia naszej pozycji w Internecie. Poza nową stroną Galerii i jej Facebookiem odświeżyliśmy również nasz kanał Youtube, na którym zamieściliśmy „obrobione” filmy z prezentacji Drużyny Lechii Gdańsk, oraz Flashmoba promującego walkę z rakiem, który odbył się w naszej Galerii. Obydwa kanały są łatwo dostępne na naszej stronie głównej i bezpośrednio przekierowują do nowych zakładek, co jest spójne z naszą komunikacją. Poprzez realizowane i wyznaczone działania staramy się zwiększyć koncentrację w tym obszarze marketingu.

Oceń artykuł:

Tomasz Grochowski, Galeria Przymorze: Ten rok dedykujemy zmianom w różnych obszarach

Polityka Prywatności

  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.