Centrum Targowe Ptak S.A. - inwestor największego w Polsce outletu, który zostanie otwarty w październiku br., przez cały czas trwania Mistrzostw Europy 2012 w piłce nożnej sponsorował program Eurosalon, nadawany przez kanał Polsat News. Audycja była poświęcona właśnie Mistrzostwom. Dlaczego inwestor zdecydował się na sponsorowanie programu telewizyjnego? Na jakich zasadach opiera się rola sponsora? I czy w przyszłości planowane są podobne działania? O tym opowiada Tomasz Szypuła, Członek Rady Nadzorczej Centrum Targowego PTAK S.A.
Mistrzostwa cieszą się w naszym kraju ogromnym zainteresowaniem. Eurosalon gościł w swoim programie znane i opiniotwórcze postaci świata sportu, kultury, polityki i ma dużą oglądalność. To według nas dobry kierunek na lokowanie naszego brandu, dlatego zdecydowaliśmy się na rolę sponsora.Byliśmy sponsorem programu, nasze reklamy były widoczne podczas trwania każdego odcinka, codziennie przez cały czas trwania mistrzostw.
Korzyści, jakie wynikają z bycia sponsorem, to przede wszystkim element kampanii wizerunkowej firmy.
Nie sponsorowaliśmy dotąd programów telewizyjnych o zasięgu ogólnopolskim. Natomiast w przeszłości angażowaliśmy się w sport, w szczególności w sponsoring piłki nożnej. Co do przyszłych planów, to mogę stwierdzić, że nie przekreślamy możliwości angażowania się w ciekawe projekty, nie tylko sportowe.
Mamy wiele propozycji dotyczących sponsoringu. Jesteśmy dużą firmą o ugruntowanej pozycji na rynku polskim, inwestującą z powodzeniem również za granicą. Mamy w związku z tym w czym wybierać. Dobrych projektów jest sporo.
Przy wyborze podmiotu, który chcemy sponsorować kierujemy się pewnymi kryteriami. Przede wszystkim projekt powinien wnosić nową jakość, budzić zainteresowanie jak najszerszej populacji, mieć charakter pozytywnego przekazu. Nie ma tu znaczenia, czy projekt obejmuje eventy sportowe, naukowe czy inne. Nie chcemy zamykać się na żadne środowiska.
Tagi: