Dzień Dziecka to święto, które zostało objęte szczególną uwagą przez organizatorów eventów w centrach handlowych. To już tradycja, że co roku na wszystkie dzieci czeka mnóstwo atrakcji i konkursów z nagrodami. W sposób szczególny święto swoich najmłodszych klientów uczciła Galeria Victoria, która zaprosiła dzieci i ich rodziców na trzydniową imprezę. O szczegółach eventu opowiada Tomasz Waszkiewicz, Dyrektor ds. operacyjnych i marketingu Galerii Victoria.
Aby w kilku słowach podsumować event, to myślę, że najlepszym komentarzem były okrzyki radości i wybuchy śmiechu licznie zgromadzonych dzieci. Tak udanej zabawy nie było do tej pory w Wałbrzychu. Doskonale sprawdziła się formuła imprezy trzydniowej, co pozwoliło ogromnej liczbie dzieci, nie tylko z Wałbrzycha, ale również z okolicznych miast, uczestniczyć w licznych konkursach z nagrodami ufundowanymi przez naszych najemców.
Sam pomysł i scenariusz imprezy Cyrkowy Dzień Dziecka zostały opracowane przez nas. Znając doskonale naszych klientów i najemców, zdecydowaliśmy się właśnie na taką formułę zabawy z dziećmi. Naszym zadaniem było także zachęcenie najemców do włączenia się w zorganizowanie wydarzenia. Do zabaw i konkursów z dziećmi zatrudniliśmy artystów cyrkowych oraz profesjonalnych animatorów.
Było to pierwsze tego rodzaju wydarzenie w Galerii Victoria skierowane przede wszystkim do dzieci. Z ogromnym zaangażowaniem uczestniczyli w nim wszyscy nasi najemcy prowadzący działalność w branży dziecięcej. Ufundowali oni nie tylko niezwykle atrakcyjne nagrody i upominki dla uczestników zabawy, ale również przygotowali własne imprezy
o tematyce cyrkowej, które były spójne z naszym głównym wydarzeniem. Dodatkowo przygotowali oni również wiele specjalnych ofert handlowych.
Przygotowane przez nas atrakcje spotkały się z dużym zainteresowaniem ze strony naszych klientów czego dowodem jest fakt, że zdecydowanie w tych dniach wzrosła frekwencja w całej Galerii Victoria, w tym także w kinie. Odwiedziły nas przede wszystkim dzieci w wieku 4-12 lat wraz z towarzyszącymi im całymi, wielopokoleniowymi rodzinami.
Bazując na naszych poprzednich doświadczeniach wykorzystaliśmy liczne narzędzia reklamowe, aby poinformować naszych klientów o planowanych atrakcjach. Zamieściliśmy ogłoszenia prasowe w prasie lokalnej, umieściliśmy banery reklamowe na stronach internetowych oraz ekranach LED. Duży nacisk położyliśmy również na kampanię reklamową w trzech lokalnych stacjach radiowych.
W wielu galeriach handlowych Dzień Dziecka wpisał się jako stały punkt w harmonogramie imprez i z pewnością będzie to także ważny dzień w kalendarzu wydarzeń Galerii Victoria również w kolejnych latach. Mogę zapewnić, że za rok znów mile zaskoczymy dzieci nowymi pomysłami i zrealizujemy kolejne akcje, których nie było do tej pory w Wałbrzychu.
Galeria Victoria działa zgodnie ze swoim mottem „Moja, Twoja, Nasza”. Oznacza to, że centrum handlowe jest miejscem, w którym każdy bez względu na wiek może znaleźć coś dla siebie. Dzięki licznym sklepom z ofertą dziecięcą np. 5.10.15., FIDO, Quadri Foglio, Smyk czy Wójcik, jesteśmy w stanie zainteresować zarówno dzieci, jak i ich rodziców. W części rozrywkowej klienci Galerii Victoria znajdą nowoczesne wieloekranowe kino Cinema City z siedmioma salami (w tym trzema przystosowanymi do wyświetlania filmów w formacie 3D), plac zabaw dla dzieci Kinderplaneta oraz Strefę Gier. Aby nasza oferta była kompletna i zachęcała do częstego odwiedzania centrum handlowego, przygotowaliśmy również dla naszych najmłodszych klientów plac zabaw wraz z możliwością organizowania na nim imprez urodzinowych.
Dbamy również o bezpieczeństwo, które jest dla nas priorytetem. Podczas organizowania w Galerii Victoria każdego wydarzenia zwracamy olbrzymią uwagę na zabezpieczenie terenu imprezy oraz wykorzystywanie atestowanych i bezpiecznych materiałów. Dodatkowo zwiększamy również obecność naszego personelu odpowiedzialnego za ochronę obiektu.
Tagi: