W 2014 roku planujemy intensywny rozwój

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2013-12-04 | 08:00

Change Lingerie działa w Polsce już od 2 lat, ale prawdziwa rewolucja jest planowana dopiero na 2014 r. Oprócz intensywnej ekspansji, klienci mogą spodziewać się także rozpoczęcia współpracy marki z jedną z największych światowych gwiazd showbiznesu. O szczegółach mówi Tariq Al-Sakkaf, członek zarządu Change of Scandinavia Poland West.

Jak mogą Państwo podsumować 2. urodziny marki Change Lingerie w Polsce?
Te 2 pierwsze lata potraktowaliśmy jako czas na poznanie specyfiki polskiego rynku, wymagań klientek, zarówno odnośnie cen, jak i produktów. Wiemy, że decyzja wejścia na polski rynek była słuszna, a teraz z wiedzą i doświadczeniem jakie uzyskaliśmy jesteśmy gotowi do dalszej ekspansji.


To znaczy? Jakie są dalsze plany rozwoju?
W chwili obecnej mamy 2 sklepy własne, jeden franczyzowy i około 20 sklepów partnerskich multibrandowych. Rok 2014 chcemy przeznaczyć na intensywny rozwój, głównie przez franczyzę. Zaangażowanie w prowadzenie własnego biznesu i znajomość lokalnego rynku przez franczyzobiorcę jest głównym argumentem za taką formą rozwoju.


No właśnie. W Galerii Zabrze działa pierwszy sklep franczyzowy Change Lingerie w Polsce. Kiedy zostaną otwarte kolejne?
Rok 2014 będzie dla nas bardzo ważny. Chcemy otworzyć kilka sklepów, ale w swoich zapowiedziach chcemy być racjonalni i poważni, dlatego liczb nie podam. Mogę również zdradzić, że w drugiej połowie roku 2014 wokół marki Change będzie bardzo głośno za sprawą rozpoczęcia współpracy z jedną z największych światowych gwiazd showbiznesu. Będzie to naprawdę duże wydarzenie.


A co ze sklepem internetowym w Polsce?
Ze względu na wyzwania techniczne spowodowane innymi, niższymi cenami na polskim rynku, powstanie sklepu internetowego jest odłożone w czasie. Pracujemy nad naszym polskim sklepem i obiecuję, że niebawem takowy powstanie, a w między czasie zachęcam do skorzystania z ofert sklepów intymna.pl i answear.com.


Czym rynek polski różni się od pozostałych, na których funkcjonuje sieć Państwa sklepów?
Change jest obecne na 15 rynkach na 3 kontynentach. Polski rynek jest inny niż te, na których do tej pory marka była obecna, głównie ze względu na zasobność portfela klientek, ale również przez stosunkowo dużą konkurencję sieci bieliźnianych. Change stosuje jednak politykę dostosowywania cen do lokalnych warunków, dzięki czemu możemy być bardzo konkurencyjni na tle pozostałych marek.


Jaki jest zatem Państwa cel na najbliższe lata?
W perspektywie kilku lat chcemy być wiodącą marką bieliźnianą w Polsce. Na tle konkurencji wypadamy znakomicie - mamy lepsze ceny, atrakcyjniejsze oferty sprzedażowe i przede wszystkim bardzo szeroki zakres rozmiarów biustonoszy z miseczkami od A do K. Żadna inna sieciowa marka bieliźniana w Polsce nie może pochwalić się takim zakresem oferowanych rozmiarów.


Czy wyróżnia Państwa jakieś innowacyjne rozwiązanie?
Naszą największą innowacją jest sam produkt - w szerokim rozmiarze (co wcale nie oznacza oferty tylko dla Pań w rozmiarze XXL, wręcz przeciwnie!), i w doskonałej cenie. Skandynawskie pochodzenie jest również gwarantem najwyższej jakości. Produktowi pomagamy również najlepszą obsługą na rynku - każda Pani jest u nas mierzona i otrzymuje poradę z zakresu brafittingu - to wszystko oczywiście bezpłatnie. Gwarantuję, że żadna inna sieciowa marka bieliźniana w Polsce tego nie oferuje.

Dziękuję za rozmowę.

Tagi: Change Lingerie Tariq Al-Sakkaf
Oceń artykuł:

Źródło: Change Lingerie

W 2014 roku planujemy intensywny rozwój

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.