Z naszej perspektywy największy wpływ na branżę retail w 2018 roku miało wprowadzenie niedziel niehandlowych - mówi Przemysław Szczęsny, Członek Zarządów Fit Invest i Zdrofit. Paradoksalnie jednak to, co uderzyło w handel detaliczny, spowodowało, że ludzie mają w wolne niedziele więcej czasu na takie usługi jak fitness.
W ostatnich latach mocno zauważalnym trendem jest wynajmowanie w galeriach handlowych powierzchni pod usługi, które będą dostarczały użytkownikom rozrywkę, wypoczynek i rekreację. Dużą rolę odgrywają tutaj kluby fitness, które niemal dla każdego centrum handlowego są już obowiązkowym punktem na mapie. To niesie wzajemne korzyści zarówno dla galerii, jak i dla sieci fitness, a przede wszystkim jest oczywiście zwiększeniem komfortu dla klientów, którzy mają zapewniony w jednym miejscu dostęp do sklepów, restauracji oraz miejsc do ćwiczeń czy rozrywki. Często nasze kluby fitness są zapraszane do udziału w eventach na terenie centrów handlowych, w których mamy swoje lokalizacje. Świadczy to o tym, że taka wzajemna promocja działa i angażuje użytkowników. To wszystko ma zatrzymać klientów w galerii jak najdłużej.
Dla nas osobiście mijający rok wiąże się przede wszystkim z ogromnym rozwojem sieci – podwoiliśmy liczbę klubów. Oprócz kolejnych otwarć, nieustannie dbamy o utrzymanie standardów i budowanie silnej marki, która chcemy, aby kojarzyła się z propagowaniem odpowiedzialnej, zdrowej aktywności fizycznej.