Jak mówi Bartosz Florczak, Koordynator Regionalny w firmie Wyjątkowy Prezent, Klienci Wyjątkowego Prezentu bardzo często poszukują mocnych wrażeń, ale na pewno nie takich, które wiążą się z kradzieżą czy jakimkolwiek atakiem. O bezpieczeństwo Klientów marka dba zarówno podczas realizacji usługi, jak i podczas jej zakupu.
Jeśli chodzi o nasze punkty zlokalizowane w centrach handlowych, polegamy na ochronie zapewnianej przez samo centrum. Sami natomiast kładziemy nacisk na jasną i sprawną komunikację. Pracownicy na naszych stoiskach są w stałym kontakcie z centralą, dlatego, gdyby zaistniała taka potrzeba, każde niepokojące zdarzenie zostałoby natychmiast zgłoszone.
Bezpieczeństwo naszych Klientów jest dla nas bardzo ważne, dlatego interesujemy się jakością ochrony w centrach, jednak dotychczas nie mieliśmy sytuacji, w której jej interwencja byłaby konieczna. Wszelkie ewentualne nieporozumienia są rozwiązywane przez naszą obsługę. Ważne jest, by ochrona była cały czas widoczna, gdyż czasem sam ten fakt może odwieść kogoś od złych zamiarów. Poza tym mamy dobry kontakt z firmami ochroniarskimi i doceniamy, kiedy poza dbaniem o porządek ich pracownicy wskazują także drogę na nasze stoiska zlokalizowane w centrach handlowych.
Niedziele bez handlu wymusiły na bardzo wielu sprzedawcach konieczność szukania nowych rozwiązań, takich jak np. wydłużone godziny pracy. Jeden dzień sprzedaży mniej to w końcu mniejsze przychody, które jakoś trzeba wyrównać. Myślę, że takie rozwiązanie jest jednak tylko tymczasowe, a sieci szybko znajdą sposób, by działać z wysokimi zyskami, bez wydłużania godzin pracy.
My stawiamy na zwiększenie dostępności oferty Wyjątkowego Prezentu, np. rozwijając sprzedaż online czy też rozwijając partnerską sieć placówek retail. Faktem jest jednak, że wolne od handlu niedziele negatywnie wpływają na rentowność naszych punktów sprzedaży, a związany z tym spadek obrotów jest odczuwalny. Jeśli chodzi o nasze godziny pracy, to dostosowujemy się do tych, w jakich funkcjonują galerie handlowe. Nasi pracownicy nie muszą zatem wracać do domu po północy. Zamknięcie stoiska zajmuje jedynie chwilę i nie wymaga zostawania dłużej, jak w przypadku sklepów spożywczych czy odzieżowych, gdzie trzeba jeszcze posprzątać czy ułożyć towar.
W niektórych galeriach ponoszone są koszty łącznie na poczet energii oraz ochrony. Różnią się one w zależności od zarządcy centrum i firmy ochraniającej dany obiekt. Jak dotąd nasza współpraca z centrami handlowymi układa się poprawnie i nigdy nie mieliśmy powodów, by kwestionować jakość pracy ochroniarzy ani jej ceny. Usługa ochrony jest jednym ze świadczeń, które przysługuje nam jako najemcy, możemy więc zgłaszać wszelkie zastrzeżenia, ale na szczęście nie musimy tego robić.