W odpowiedzi na coraz większe zapotrzebowanie rynku w narzędzia, które pomogą usprawnić komunikację pomiędzy zarządcami centrów handlowych a najemcami, firma Est-On stworzyła "Strefę Najemców". O szczegółach tego innowacyjnego projektu opowiada Wojciech Knawa, dyrektor zarządzający firmy Est-On.
Najemcy coraz częściej czynnie angażują się w działania centrum i uważnie przyglądają się ich wpływowi na wyniki swojej działalności. Do tej pory jednak nie mieli możliwości sprawdzenia wyników prowadzonej działalności na tle branży, w której funkcjonują czy też na tle wyników całego centrum, w tym również odwiedzalności. Źródłem danych będą informacje otrzymywane od najemców konkretnego obiektu handlowego-rozrywkowego. Strefa Najemców to odpowiedź na zapotrzebowanie rynku oraz kolejne narzędzie wspomagające komunikację pomiędzy zarządcą a najemcą.
Strefa rozpoczęła funkcjonowanie 1 marca 2011 roku. -
Widać już teraz, że zainteresowanie narzędziem wzrasta, głównie jest to spowodowane dostępem do informacji na temat frekwencji/odwiedzalności centrum oraz przedstawianiem wyników procentowej dynamiki zmian w obrotach centrum (miesiąc do miesiąca roku poprzedniego – 2010/2009 oraz 2009/2008) w podziale na poszczególne branże - chwali nową usługę Est-On.
Strefa Najemców to także miejsce, gdzie pojawią się bieżące
komunikaty. To również zbiór kontaktów z poszczególnymi działami
administracji, serwisu technicznego, sprzątającego i ochrony obiektu jak
również dostęp do regulaminów, formularzy oraz ankiet - wylicza Wojciech Knawa.
Oprócz powyższych informacji najemcy mogą również znaleźć dane na temat frekwencji tygodniowej przedstawiającej dane w podziale na poszczególne dni tygodnia. -
Jesteśmy pierwszym operatorem centrum handlowo rozrywkowego, który przedstawia wyniki generowane na projektach handlowych. Najemca logując się do systemu otrzymuje wszystkie te dane w sposób prosty i przejrzysty. Warunek wglądu jest jeden – terminowe przedstawianie obrotów przez najemców CHR. Dzięki temu rozwiązaniu najemcy starają się nie spóźniać z dostarczaniem danych - dodaje.
Strefa Najemcy wprowadzona została już w projekcie Pasażu Grunwaldzkiego oraz Centrum Handlowo–Rozrywkowego Galaxy. Kolejnym krokiem będzie wprowadzenie tego narzędzia w Galerii Echo w Kielcach (IV kwartał 2011). -
Generalnie cel jest taki, aby dla każdego nowo realizowanego projektu handlowo-rozrywkowego uruchamiana była również Strefa Najemcy.
Tagi: