Z odbiorcami przekazu warto być w stałym kontakcie

2023-12-28 | 10:00

Media społecznościowe to dzisiaj kluczowe narzędzie marketingu dla centrów handlowych. Pozwala ono na skuteczne dotarcie z ofertą galerii do szerokiej grupy odbiorców - zauważa Hanna Petters, Dyrektor Centrum Handlowego Agora Bytom.


Obecnie coraz częściej i coraz chętniej centra handlowe korzystają z mediów społecznościowych, takich jak Facebook, Instagram, YouTube, Pinterest czy TikTok. Facebook i Instagram to jednak wciąż najpopularniejsze platformy. Ważne jest, aby kierować swój komunikat tam, gdzie znajdują się nasi odbiorcy, a Facebook i Instagram to portale z naprawdę dużą liczbą użytkowników o szerokim przedziale wiekowym. Portale te oferują również narzędzia reklamowe, które umożliwiają skierowanie naszej oferty do ściśle określonej grupy. To zwiększa szanse na dotarcie do osób, które z dużym prawdopodobieństwem odwiedzą centrum handlowe.

Agora Bytom prowadzi swoje profile na Facebooku i Instagramie, a liczba obserwujących obu kanałów stale i systematycznie rośnie. To, o czym warto pamiętać, chcąc wyróżnić się w mediach społecznościowych i efektywnie pozyskiwać nowych obserwujących, to regularne publikowanie interesującego i wartościowego kontentu, a także dostosowanie go do zainteresowań i potrzeb naszych odbiorców. Pamiętajmy też o budowaniu pozytywnych relacji z użytkownikami. Warto być z nimi w stałym kontakcie  – angażować się w dyskusje pod postami i odpowiadać na ich zapytania.

Jakie treści pomagają nam zwiększyć aktywność i zaangażowanie odbiorców? Przede wszystkim muszą być różnorodne. Facebook i Instagram oferują narzędzia, które można kreatywnie wykorzystać. Na portalach społecznościowych Agory tworzymy różne treści – publikujemy posty i relacje w formie zdjęć i wideo, a także organizujemy wydarzenia i konkursy, które bardzo angażują odbiorców. Obserwatorzy Agory Bytom to lokalna społeczność, dlatego w naszym kontencie nie brakuje również treści związanych z Bytomiem. To pozwala nam na budowanie lojalności i więzi z klientami. Na Instagramie istotne jest również stosowanie odpowiednich hashtagów, które pomagają dotrzeć do szerszego grona odbiorców. Jednak nie zawsze jest to proste.

W promowaniu marki za pośrednictwem mediów społecznościowych jednym z wyzwań jest ciągłe zmienianie się algorytmów platform. Wprowadzanie nowych funkcji czy zmiany w sposobie wyświetlania treści mogą wpłynąć na zasięgi i wyniki kampanii reklamowych. Ważne jest więc śledzenie zmian i dostosowywanie do nich swojej strategii. Zmienne są nie tylko algorytmy, lecz także trendy, które rządzą platformami. Dlatego tak ważne jest stałe obserwowanie nowości, a także aktywności innych profili z branży.

 


Fotografia nieruchomości komercyjnych - zobacz!

Tagi: Agora Bytom Hanna Petters Shopping Mall Marketing 2023
Oceń artykuł:

Fot: Agora Bytom Źródło: Agora Bytom

Z odbiorcami przekazu warto być w stałym kontakcie

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.