Z roku na rok jesteśmy coraz bardziej świadomi modowo

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2016-01-21 | 09:07

Młoda, piękna i z głową pełną pomysłów. Taka jest Agata Pietras, założycielka i projektantka marki Modlishka, która ze swoją pasją, odrobiną szczęścia oraz wsparciem rodziny chce podbić polski rynek modowy. Wierzy, że wytrwałością w dążeniu do celu oraz konsekwencją to jej się uda. O szczegółach opowiedziała osobiście.

Skąd pomysł na projektowanie i tworzenie?

Odkąd byłam małą dziewczynką interesowała mnie moda. Zależało mi, aby zawsze wyglądać modnie i ładnie. Nie myślałam o projektowaniu. Moim wymarzonym zawodem była praca stylistki. Dlatego zaczęłam chodzić na różne kursy, wykłady poświęcone modzie. W międzyczasie tworzyłam własne projekty w notatniku. Totalnie mnie to wkręciło. W czasie liceum odłożyłam pasje na bok i skoncentrowałam się na nauce do matury. Dopiero na pierwszym roku studiów, zaczęłam myśleć o swojej przyszłości oraz o tym, co naprawdę chce robić w życiu. Chciałam być niezależna. Wymyśliłam Modlishkę.

Skąd czerpie Pani inspiracje do tworzenia?

Głównie z podróży. To jest moja druga pasja. Uwielbiam podróżować i czerpać inspiracje głównie od ludzi, których tam spotykam.

Pani główną grupą docelową są kobiety silne, odważne i mądre. Jakimi klientami są zatem Polki? Co je wyróżnia?

Moje klientki uwielbiają wygodę, połączoną z elegancją. Zwracają uwagę na detale oraz na wykończenie. Trafiają do mnie też takie klientki, które są odważne i nie wstydzą się swojego ciała.

Paprocki&Brzozowski, Eva Minge, Bohoboco czy Lidia Kalita to nazwiska projektantów, które zdominowały segment rynku modowego w Polsce. Jakimi zatem cechami trzeba się odznaczać, aby odnieść minimum taki sukces jak wymienieni artyści?

Czujnie śledzę karierę Evy Minge. Jest dla mnie najlepszym przykładem kobiety biznesu, która założyła firmę będąc w moim wieku, nie mając nic. Mimo trudności losowych, dorobiła się wielkiego sukcesu (wychowując samotnie dwójkę dzieci!). Moim zdaniem bardzo ważna jest wytrwałość w dążeniu do celu, konsekwencja oraz pomysł.

Jaki jest polski rynek modowy i jak zmieniał się na przełomie ostatnich 10-ciu lat?

Uważam, że z roku na rok jesteśmy coraz bardziej świadomi modowo. Ludzie przełamują się i wnoszą kolory do swojej garderoby. Jeszcze niedawno wszystkich ulubionym kolorem był szary i czarny.

Co nas wyróżnia na tle Europy?

Niestety moim zdaniem jeszcze nic nie wyróżnia nas na tle europejskiego rynku modowego, ale mam nadzieję, że to się niedługo zmieni.

Oceń artykuł:

Z roku na rok jesteśmy coraz bardziej świadomi modowo

Polityka Prywatności

  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.