Zadowolony klient staje się ambasadorem naszej marki

2018-10-18 | 09:00

5.10.15. istnieje na rynku nieustannie od 25 lat. W tym czasie rynek odzieży dziecięcej intensywnie się rozwinął, pojawiły się też liczni nowi konkurenci i nowe formaty sprzedaży. Dzięki konsekwentnie realizowanej strategii rozwoju, aktywnym inwestowaniu w marketing i najnowsze rozwiązania technologiczne, a także dużym zaangażowaniu w budowę sieci sklepów franczyzowych, 5.10.15. zapewnił sobie w świadomości klientów pozycję lidera. Jak dziś żartuje Marek Czupryna, Prezes Zarządu Komex S.A. znajomość brandu 5.10.15. jest nieproporcjonalnie wyższa od wymaganej inwestycji w otwarcie własnego sklepu.

We wrześniu 2018 minęło 25 lat działalności Państwa firmy. Które czynniki w tym czasie miały decydujący wpływ na rozwój marki 5.10.15. i ewolucję Państwa branży?

Rynek odzieży dziecięcej intensywnie się rozwinął przez te lata, wzrosła też liczba konkurentów. Rozwinęliśmy się też bardzo i my. Przez cały ten czas intensywnie tworzyliśmy kanały, które w założeniu nie konkurują ze sobą, a wzajemnie się przenikają, aby zaspokajać potrzeby współczesnych klientów. Postawiliśmy na rozwój sieci sklepów w formule agencyjnej (tzw. franczyza). Duży nacisk - i to wiele lat temu, kiedy jeszcze nie wszyscy o tym myśleli - położyliśmy na rozwój e-sklepu www.51015kids.eu. Zainwestowaliśmy w działania e-commerce, nowe technologie i nowatorskie rozwiązania, tworząc elastyczny koncept rozumiejący klienta i wychodzący mu naprzeciw. Ponadto nieustannie inwestujemy w działania marketingowe, pomimo tego, że jesteśmy jedną z najbardziej rozpoznawalnych marek na polskim rynku.

To znaczy?

Chociażby Akademia 5.10.15. - nasz edukacyjny projekt skierowany do rodziców. Zapraszamy na bloga Akademii pod adresem: www.51015kid.eu/blog. Od lipca zeszłego roku dołączyliśmy do ogólnopolskiego programu Karta Dużej Rodziny.

Czy coś jeszcze?

Tak, chcę również podkreślić, że nie bylibyśmy tu gdzie jesteśmy i tacy jacy jesteśmy, gdyby nie ludzie. Nie tylko klienci, którzy są dla nas najważniejsi, ale i osoby pracujące na rzecz marki 5.10.15., często w niezmienionym składzie i od wielu lat. Cieszę się, że mogę pracować z tak profesjonalnym i lojalnym zespołem, który angażuje się w budowanie tej marki nie tylko w godzinach pracy, ale także poza nimi - to bardzo ważne. Myślę, że to dzięki temu tworzymy przyjazne, nastawione na ludzi środowisko pracy.

Oferujecie Państwo potencjalnym partnerom biznesowym możliwość prowadzenia sklepu pod szyldem Państwa marki. Na jakie główne korzyści powinien zwrócić uwagę kandydat przed podpisaniem umowy franczyzowej?

Nasze warunki są atrakcyjne dla naszych partnerów handlowych m.in. dlatego, że franczyzobiorcy pracują w stworzonym przez  siebie, ale zgodnie z naszymi wytycznymi sklepie. Mają do czynienia z finansowanym przez nas towarem i co istotne - to również my ponosimy koszty przecen, kiedy nadchodzi czas wyprzedaży. Taki model współpracy, łączący w sobie dużą rozpoznawalność naszego brandu oraz przejmowanie przez nas całej odpowiedzialności za towar jest bardzo dobrze przyjmowany przez rynek.

Co szczególnie wyróżnia Państwa system franczyzowy?

Chcemy zwrócić szczególną uwagę wszystkich potencjalnie zainteresowanych na najnowsze rozwiązania biznesowe, które od pewnego czasu konsekwentnie wprowadzamy w życie. Mam tu na myśli nasz nowoczesny system omnichannelowy, oferujący korzyści we wszystkich punktach tzw. styku klienta z marką. Wspieramy i promujemy sklepy naszych franczyzobiorców, przeznaczamy duże środki na marketing, także ten internetowy. Z naszymi partnerami dzielimy się oczywiście całym posiadanym know-how i dajemy im pełne, merytoryczne wsparcie. System jest przygotowany tak, aby dawał możliwość pracy również z partnerami, którzy nie posiadają dużego doświadczenia w biznesie. Naszą wiedzę opieramy na długoletnim doświadczeniu w prowadzeniu sklepów, zarówno własnych jak i franczyzowych. Zainteresowanie posiadaniem sklepu z logo 5.10.15. ze względu na naszą popularność jak i relatywnie niski próg inwestycji, cały czas utrzymuje się na bardzo wysokim poziomie. Często się zdarza, że z tym samym franczyzobiorcą otwieramy dwa, trzy lub więcej sklepów, w ciągu kilku lat jego działalności. Jesteśmy stabilnym, atrakcyjnym produktowo i ekonomicznym konceptem biznesowym. Warto z nami współpracować. Można zaryzykować stwierdzenie, że znajomość brandu 5.10.15. jest nieproporcjonalnie wyższa od wymaganej inwestycji w otwarcie (śmiech). W końcu pracujemy nad tym nieustannie od 25 lat. Tych, którzy myślą o biznesie z nami zapraszamy do kontaktu na www.51015kids.eu/franczyza

Marka 5.10.15. posiada sklepy na terenie całej Polski. Na co zwracacie Państwo uwagę przy doborze określonych lokalizacji handlowych?

Zdecydowana większość sklepów stacjonarnych to efekt naszej współpracy franczyzowej. Zapraszamy do niej partnerów ze wszystkich polskich miast, mających minimum 15 tys. mieszkańców.  Minimalne wymogi do otwarcia z nami lokalu, to wyposażenie sklepu o pow. do 70 m kw., z jedną standardową witryną, w promocyjnej cenie  29 990 zł i lokalizacja w miejscu o charakterze handlowym. W zależności od miasta może to być centrum handlowe, ale równie dobrze, gdy jest to centrum miasta, jedna z jego głównych ulic lub też pasaż handlowy. W przypadku sklepu mieszczącego się przy ulicy ważne jest, aby był on na parterze i posiadał przynajmniej jedną witrynę. Mamy jednolitą formułę sklepów (wszystkie otwieramy w tym samym koncepcie meblowym). Doświadczenie, którym zawsze dzielimy się z partnerem, a także  atrakcyjne warunki otwarcia sklepu franczyzowego powodują, że rokrocznie do sieci dodajemy około 20 nowych sklepów.

Marka 5.10.15. posiada prężnie działający sklep internetowy. Co wyróżnia Państwa działalność w tym zakresie?

Współcześni klienci nie dzielą się na stacjonarnych czy internetowych. Wszystkie kanały sprzedaży przenikają się wzajemnie. Dbamy o zadowolenie w każdym punkcie relacji marki z klientem.  Sklep rozwija się bardzo dobrze. Mamy świadomość tego, że klienta trudno jest zdobyć, dlatego dbamy o każdą sferę naszych działań e-commerce. Przykładamy ogromną wagę do preferencji i zwyczajów zakupowych oraz jakości obsługi klienta. Nieustająco dbamy o najlepsze ceny i atrakcyjne promocje. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów oferujemy różnorodne formy płatności oraz obioru zakupionych produktów. Zadowolony klient w naturalny sposób staje się ambasadorem naszej marki.

5.10.15. to także Klub Klientów i zarejestrowanych użytkowników Państwa e-sklepu. Na jakie korzyści mogą liczyć klienci w ramach uczestnictwa?

Osoby należące do Klubu 5.10.15. są nagradzane za zakupy u nas, „W Klubie zawsze taniej”. Poza tym otrzymują dostęp do najnowszych promocji i ofert (także dedykowanych). Czekają na nich oferty specjalne i vouchery na zakupy. W założeniu Klienci będą mogli też skorzystać z porad stylisty dziecięcego. To jedna karta dająca wiele możliwości. Mamy setki tysięcy zadowolonych klubowiczów, więc dobrze nam się to sprawdza.

Tagi: 5.10.15. Marek Czupryna Komex S.A.
Oceń artykuł:

Źródło: 5.10.15.

Zadowolony klient staje się ambasadorem naszej marki

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.