Zadowolony klient staje się ambasadorem naszej marki

2018-10-18 | 09:00

Z całą pewnością nowe technologie odgrywają coraz istotniejszą rolę w świadomości konsumentów i kreowaniu modelu sprzedaży sieci handlowych. Jakie udogodnienia technologiczne stosowane są przez Państwa firmę?

Jak najbardziej, nowe technologie to nasza codzienność. Już teraz oferujemy naszym klientom usługę Click & Collect, czyli możliwość zrobienia zakupów w sklepie online i odebrania ich w dogodnych godzinach, przy okazji wizyty w sklepie stacjonarnym. Dodatkowo, jeśli produkty nie spełniają oczekiwań, można je oddać sprzedawcy. Innym udogodnieniem jest wyposażony w ekrany dotykowe, innowacyjny koncept POP-UP store,  w którym można dokonać zakupów lub zrobić e-rezerwację na produkty niedostępne fizycznie w sklepie.

Czy może Pan przybliżyć szczegóły tego konceptu?

Jest to kolejne miejsce kontaktu  klienta z produktami marki. Oprócz wspomnianej e-rezerwacji czy Click & Collect, można tam także dokonać tradycyjnych zakupów. Idziemy z duchem czasu, bo wiemy, że takie nowatorskie rozwiązania mają duży wpływ na branżę zakupową . Klienci oczekują naszej pełnej dostępności, w każdym miejscu. Ten koncept doskonale nam się sprawdził i mamy w planach stworzenie kolejnych nowoczesnych POP-UP storów w formule franczyzowej.

A jeśli chodzi o wprowadzoną przez Państwa usługa Click & Collect, - jaki jest obecnie rezultat wprowadzonego wdrożenia? Czy planujecie Państwo inne tego typu udogodnienia dla klientów?

Usługa Click & Collect spotyka się z coraz większym zainteresowaniem i spełnia oczekiwania klientów. Nasi partnerzy franczyzowi chętnie wdrażają tę usługę w swoich placówkach. Obecnie już wiele sklepów stacjonarnych 5.10.15. daje możliwość skorzystania z niej. Łączymy w ten sposób olbrzymią sieć franczyzy z dynamicznym środowiskiem e-commerce. W perspektywie nasz e-commerce musi działać w pełnej kooperacji z siecią sklepów franczyzowych i pracować niejako dla nich. Rezultatem tego wdrożenia jest obopólne zadowolenie, związane ze zwiększeniem ruchu w sklepie, a co się z tym wiąże - wzrost liczby klientów i obrotów sklepu.

Czy na ten wzrost miał również wpływa wprowadzony niedawno zakaz handlu w niedzielę?

Zakaz handlu w niedziele nie wpłynął negatywnie na kondycję tradycyjnych sklepów.  Neleży zacząć od tego, że nowoczesny klient przenika między wszystkimi kanałami sprzedaży. Musimy to rozumieć. W dniach i godzinach, kiedy sklepy stacjonarne są zamknięte, sprzedaż w naturalny sposób przenosi się do internetu. Wtedy organizujemy specjalne  promocje, a także oferujemy bezpłatne dostawy.

Jesteście Państwo obecni także poza granicami Polski. Jak wygląda obecnie strategia ekspansji marki na rynkach zagranicznych?

Marka 5.10.15. od wielu lat obecna jest na rynkach zagranicznych. Nasze produkty można znaleźć między innymi na Ukrainie, w Rosji, Azerbejdżanie, Łotwie, Słowacji czy Mongolii. Rozwój zagraniczny to nie tylko placówki monobrandowe i sprzedaż hurtowa, ale również e-commerce. Zawsze jesteśmy otwarci na potencjał rozwoju w każdym innym kraju.

5.10.15. to bardzo szeroka oferta ubranek i akcesoriów dla dzieci do 12-go roku życia. Projektowanie ubrań dla najmłodszych - szczególnie maluchów - musi sprawiać ogromną frajdę. Skąd czerpiecie Państwo inspiracje do tworzenia swoich kolekcji?

To pytanie powinno być skierowane tak naprawdę do naszego Działu Produktu (śmiech). Wiem jednak, że inspiracją dla naszych projektantów są głównie rozmowy z klientami - ich potrzeby i oczekiwania. Poza tym oczywiście analiza trendów i wieloletnie doświadczenie w branży. Oprócz kwestii modowych, stawiamy także na wygodę i funkcjonalność naszych ubrań, a tutaj doskonale sprawdza się po prostu obserwacja dzieci i umiejętne zaspakajanie ich potrzeb.

Co szczególnego wyróżnia Państwa produkty na tle innych konkurencyjnych brandów?

Bardzo ważny jest dla na aspekt modowy. Nasze ubrania są atrakcyjne wizualnie i charakterystyczne , dzięki np. zabawnym polskim napisom, które bardzo spodobały się naszym klientom. Stawiamy także na oryginalne grafiki. Uważamy jednak, że dzieciom do prawidłowego rozwoju potrzebna jest przede wszystkim swoboda i wygoda, dlatego przywiązujemy do tych kwestii ogromną wagę. Mamy oczywiście w ofercie linie eleganckie, ale to nie na nich się skupiamy. Generalnie ważny jest dla nas komfort najmłodszych. Co ważne, nasze oferty handlowe umożliwiają rodzinom ubierać dzieci modnie, w relatywnie niskiej cenie.

Jak wyobrażacie Państwo sobie przyszłość branży, w której działacie oraz pozycję rynkową marki w perspektywie kolejnego ćwierćwiecza? Czy można się pokusić o taką prognozę?

Dzieci będą rodziły się zawsze. Dlatego na pewno wciąż będą pojawiały się nowe brandy. Ostatnie ćwierćwiecze pokazało nam, że ciężka praca, rozwój sieci franczyzowej, inwestycja w e-commerce, e-marketing, klub lojalnościowy oraz nowe technologie to dobra taktyka. Bardzo ważne jest skupienie się na potrzebach klientów i wyjście im naprzeciw m.in. za pomocą wielokanałowości sprzedaży. Takie są nowe czasy.  Mamy więc zamiar nie ustawać w tych działaniach i optymistycznie kroczyć w przyszłość. Jesteśmy wieloletnią, stabilną, rozumiejącą biznes marką, której ufają ludzie od ćwierć wieku. Niewiele marek na rynku ma takie doświadczenie.

Tagi: 5.10.15. Marek Czupryna Komex S.A.
Oceń artykuł:

Źródło: 5.10.15.

Zadowolony klient staje się ambasadorem naszej marki

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.