Nie ma jednoznacznej odpowiedzi na pytanie, kto sprawdzi się lepiej: komunikacja zewnętrzna czy specjaliści wewnątrz firmy. Mamy zarówno wewnętrzny dział marketingu, jak i współpracujemy z zewnętrznymi agencjami. Współpraca z agencjami zewnętrznymi zawsze związana jest z delegowaniem zadań, które mogą być bez problemu outsourcingowane. Są jednak takie zadania, które może wykonać jedynie pracownik. Współpracujemy z agencjami, które specjalizują się w branży fashion. To bardzo ważne, aby agencja znała specyfikę tej branży i rozumiała jej mechanizmy - zauważa Cagatay Isik, Retail Sales and Marketing Director, Cross Poland Sp. z o.o.
Nie wymagamy cotygodniowej odprawy, jednak zależy nam na spotkaniach w realnym świecie. Nie są one częste, jednak regularne. Wychodzimy z założenia, że takie spotkania face-to-face skracają dystans i niwelują problemy komunikacyjne, a także pozwalają na szybsze przekazanie informacji i idei.
Podstawowym kryterium wyboru naszego partnera jest znajomość przez agencję branży, w której działamy. Reszta to kwestia dogadania się.