Zmiany w zachowaniach konsumentów pociągają za sobą zmiany sposobie komunikowania się z nimi. To ciągły i żywy proces. Z rozmów z ludźmi w galeriach wiemy, że teraz, po pandemicznych miesiącach ciągłych zmian, wyzwaniem jest na nowo zbudowanie lojalności, ponowne przyzwyczajenie klientów do bezpiecznych i owocnych wizyt w galeriach. Bo to, że klienci są gotowi wrócić – widać wyraźnie. Stęsknieni za doświadczeniami zakupowymi chętnie pojawią się w znanych sobie miejscach, ale potrzebują dobrych powodów, aby do nich wracać. Jakość oferty handlowej, rozrywkowej i usługowej, wygodny i nieodpłatny parking, restauracje i eventy to oczywista podstawa, w jej przygotowaniu nikt nie wyręczy zarządców i marketerów galerii. Natomiast w komunikacji z klientami zawsze byliśmy i jesteśmy partnerami, naszym niezmiennym zadaniem jest pomóc centrom i galeriom opowiedzieć ich historię, dotrzeć z nią do ludzi. Outdoor także się zmienia, dostosowuje się i swoje narzędzia do potrzeb, preferencji i wygody odbiorców. To zaś, co się nie zmienia to fakt, że outdoor zawsze jest tam, gdzie poza domem są ludzie. Na przykład, gdy są w drodze na zakupy. I właśnie teraz zaczyna się nasze wspólne zadanie: zaprosić ich na zakupy właśnie w to miejsce.