Zmieniamy przyzwyczajenia zakupowe

2017-04-10 | 14:22

W swojej działalności wspomina Pan m.in. o rozwiązaniach future shopping. Czy może Pan pokrótce scharakteryzować te pojęcia?

Projekt Future Shopping, który prezentowałem na Retail Innovations Theatre parę lat temu był tylko wstępem i zapowiedzią tego, co będzie się dziać w tradycyjnym i internetowym handlu detalicznego. Projekt jest w dalszym przygotowaniu i komercjalizowany będzie w odpowiednim momencie, jednak jeszcze nie w tym roku. Jak uczy historia każda innowacja ma swój najlepszy czas na upublicznienie, a to nie jest właściwy moment. Mogę jedynie powiedzieć, że projekt Future Shopping zakłada maksymalne wykorzystanie potencjału sprzedażowego jaki jest w centrum handlowym oraz w sklepie tradycyjnym na jej terenie. Rozwiązanie ciekawie łączy kilka technologii oraz różne kanały sprzedaży.

Na pokład Golden Rocket zaprosiliśmy tylko najlepszych – tak mówią Państwo o swoim zespole. Czy „paliwem” napędowym Państwa firmy jest głównie doświadczanie? Jakie cechy osobowości są przez Państwa najbardziej pożądane?

Doświadczenie oraz sposób myślenia i wnioskowania. To trzy bardzo ważne cechy, które muszą posiadać członkowie naszych zespołów przy czym w przypadku ludzi młodych, myślących innowacyjnie, potrafiących łączyć fakty i różne obszary wiedzy – doświadczenie nie jest konieczne. Takie łączenie doświadczenia i świeżości jest równie wartościowe.

Jako ekspert był Pan niejednokrotnie nagradzany i wyróżniany za sukcesy prowadzonych działań. Na swoim koncie ma Pan takie wyróżnienia, jak Dyrektor Marketingu Roku, Osobowość Marketingu, Lider Marketingu, Złote Orły Media Trendy, Kampania Społeczna Roku, Najlepszy niestandardowy projekt marketingowy roku i wiele innych. Co mógłby Pan doradzić osobom, które dopiero rozpoczynają swoją karierę w tej branży?

Przede wszystkim radzę nie opierać się tylko i wyłącznie na tym co przeczytamy, co nam zostało powiedziane. Należy myśleć samodzielnie, zbierać i łączyć wiedzę, nawet z pozoru nie powiązaną, łączyć z doświadczeniami małymi i dużymi i wnioskować, przede wszystkim wnioskować, bazując na logice. Młodym ambitnym radzę zbierać doświadczenie, możliwie jak najbardziej globalne, marketingowe 360 stopni, w możliwie najbardziej profesjonalnym środowisku. I to powinien być cel na początku drogi.

Jak widzi Pan przyszłość komunikacji marketingowej? W którą stronę zmierzać będą działania, aby zaspokoić potrzeby coraz bardziej leniwych i wybrednych konsumentów?

Przyszłość komunikacji to jeszcze większa integracja obecnych kanałów komunikacji oraz pojawianie się zupełnie nowych lub hybrydowych form. Możemy spodziewać się również drastycznego wzrostu znaczenia big data, coraz dokładniejszego budowania profili behawioralnych i ich wykorzystania w targetowanej komunikacji. Jest to też dopiero początek ery mobilnej i digital signage, które łatwo integrować. Myślę, że czekają nas zmiany, które będą robić wrażenie na samych marketerach.

Co Pan najbardziej lubi w swojej pracy?

Lubię, kiedy po okresie bardzo intensywnej pracy nad projektem, często zespołowej, kiedy między ludźmi rodzi się chemia, widzimy wspólny cel, który nas dodatkowo zapala do pracy – przychodzi czas, kiedy możemy wreszcie obserwować jej efekty, czerpiąc pełnymi garściami satysfakcję z tego co zrobiliśmy. Jest to taka chwila zaspokojenia zawodowego, dla której warto pracować ciężko.

Realizuje Pan ambitne projekty dla wymagających klientów, natomiast prywatnie, jako mąż i ojciec czwórki dzieci – czy Pan w ogóle sypia? ;-)

Głównie w pracy. Za to świetnie pracuje się w nocy, kiedy wszyscy śpią. Żartuję oczywiście. Niech to pozostanie moim know-how, którego nie zdradzę.

 

Tagi:
Oceń artykuł:

Fot: Agencja Golden Rocket Źródło: SMM

Zmieniamy przyzwyczajenia zakupowe

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.