1,5 mln wyświetleń reklamy malezyjskiego centrum handlowego

2018-05-14 | 10:00

Chyba każdy inwestor marzy, by o jego centrum handlowym dowiedziały się miliony osób. Tak stało się z jednym z shopping malli w Malezji po uruchomieniu oryginalnej kampanii.

Specjaliści od marketingu zwracają uwagę, że to, co udało się malezyjskiemu centrum, można powtórzyć na całym świecie. Wyprodukowana na zamówienie galerii reklama została wyświetlona przez 1,5 mln osób. Nie stosowano tu żadnej dodatkowej kampanii – internauci spontanicznie przekazywali sobie filmik umieszczony na Youtube. Reklama pod tytułem „So much more”  opowiada o chłopcu, który się zakochuje. Początkowo wydaje się, że w dziewczynce spotkanej w centrum handlowym. Dzieci widują się każdego dnia w restauracji, na placu zabaw czy w księgarni na terenie obiektu. W zasięgu ręki ma więc wszystko, by zaimponować dziewczynie: kwiaciarnię, szewca, optyka, butiki odzieżowe i fryzjera. Dzięki tym usługom już w nowym ubraniu, butach i okularach może wreszcie wręczyć ukochanej różę. Całości towarzyszy nastrojowa muzyka i piękne zdjęcia.

Domowy dom handlowy
IPC Shopping Centre jest po niedawnym remoncie i rebrandingu. Pojawiły się wewnątrz drewniane elementy kojarzące się z domem, a zimne kolory zastąpiono pastelami. Z uwagi na dużą konkurencję wśród galerii w Malezji, autorzy postanowili skupić się na emocjach klientów. Zwracają oni uwagę, że reklamy marketów zbyt rzadko odnoszą się do pięknych wspomnień i codziennych przyjemności, jakie są udziałem klientów w takich miejscach. A ich zdaniem powinni, bo informacje o promocjach już nie wystarczą – te i tak dostępne są w internecie. Projekt chyba się powiódł w przypadku IPC Shopping Centre, ponieważ 1,5 mln osób obejrzało reklamę i poleciło ją znajomym, a market i jego ponad sto sklepów notuje wyjątkowo duży napływ klientów.

Nie jedyna innowacja
IPC Shopping Centre to pięciopiętrowa galeria otwarta w 2003 roku, która w zeszłym roku została znacznie powiększona i zyskała nowy wystrój. Inne intrygujące pomysły to uruchomione w styczniu „Mood Food”. We współpracy ze Spotify aplikacja IPC proponuje potrawy ze strefy restauracyjnej, które pasują do nastroju. Ten określa się na podstawie muzyki, jakiej aktualnie słucha klient. Projekt powstał we współpracy z Cornell University.

zobacz materiał video

Tagi: IPC Shopping Centre
Oceń artykuł:

Źródło: www.marketing-interactive.com

Zobacz także

1,5 mln wyświetleń reklamy malezyjskiego centrum handlowego

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.