3. edycja Bread&&Butter by Zalando z kolejnym rekordem odwiedzających

2018-09-10 | 09:00

Bread&&Butter by Zalando (B&&B), jedno z najważniejszych wydarzeń modowych w Europie, odbyło się po raz trzeci w Berlinie. Tegoroczna edycja przyciągnęła aż 35 000 odwiedzających, a jednym z głównych tematów wydarzenia była personalizacja oraz wzmacnianie wrażeń kupującego. W trakcie imprezy powołana do życia została koncepcja „See Now, Buy Now”, ruszył również zintegrowany ze stroną Zalando, dostępny przez cały rok Fashion Store.

Tegoroczna edycja przebiegła pod hasłem "Pop-Up of Style and Culture" i uczestniczyło w niej 43 wystawców marek, takich jak adidas originals, MAC Cosmetics, Nike i Vans. Co więcej, odbyło się także ponad 100 premier produktów i limitowanych edycji. Bread&&Butter to także 6 pop-upowych pokazów mody, 9 dyskusji panelowych wspieranych muzycznymi atrakcjami z udziałem takich osobistości jak Ms. Lauryn Hill czy Jaden Smith.

- W tym roku Bread&&Butter zaoferowało ekscytującą mieszankę stylu i kultury z dużą różnorodnością marek i występów. Impreza została wyprzedana w każdym z trzech dni, włączając w to rekordowe liczby zwiedzających w sobotę - mówi Carsten Hendrich, Vice Prezydent Creative Lab w Zalando. - Pokazuje to, że sposób, w jaki rozwijamy B&&B, naprawdę zaspokaja potrzeby naszej grupy docelowej. Pozostając wiernym berlińskiemu duchowi stworzyliśmy żywą, inspirującą atmosferę do eksperymentowania z trendami i dzielenia się pomysłami w modzie, muzyce i kulturze – dodaje Carsten Hendrich.

Personalizacja Customer Experience
Już poprzednia edycja Bread&&Butter zapowiadała, że w tym roku rozwój rozwiązań z zakresu personalizacji i dostosowanie do potrzeb klienta będą najważniejszymi tematami podczas całego wydarzenia. Wiele marek wprowadziło je na wyższy poziom, oferując klientom wyjątkowe doświadczenia i unikalne produkty: personalizowane trampki i koszule, limitowane edycje, krawiectwo i nail art. Dzięki temu zwiedzający spędzili na imprezie więcej czasu niż w ubiegłym roku.

- Personalizację, obok produktów limitowanych i specjalnych, postrzegam obecnie jako jedne z największych trendów w branży mody. Czy to online czy offline, marki muszą opowiadać historię poprzez produkty, które oferują i pokazać, co sprawia, że są one wyjątkowe. Szczególnie jeśli chodzi o Generation Next, modnych i mobilnych klientów w przedziale wiekowym 20-30 lat - mówi Hendrich. Jestem pod wrażeniem, jak różne marki zinterpretowały ten trend w trakcie całego Bread&&Butter i jak szerokim echem odbiło się to wśród naszych gości.

Łączenie online i offline: Nowy hub Bread&&Butter w Zalando
Bread&&Butter organizowany jest w Berlinie przez Zalando od 2016 roku i bardzo szybko stało się jednym z najważniejszych wydarzeń modowych w Europie. Prezentowane są na nim najnowsze modowe trendy, ekskluzywne produkty, można wziąć również udział w występach artystycznych, a na miejscu są obecni najważniejsi influencerzy i przedstawiciele branży.  

Od momentu przejęcia przez Zalando trzy lata temu, B&&B przekształciło się z zamkniętych targów branżowych, odbywających się cyklicznie od 2001 roku, w wydarzenie konsumenckie. W związku z tym tegoroczna edycja wprowadziła koncepcję "See Now, Buy Now", łącząc ze sobą zakupy online i offline. Podczas imprezy klienci mogli kupić premierowe produkty bezpośrednio na miejscu lub w nowo uruchomionym hubie Bread&&Butter na platformie modowej Zalando, gdzie marki oferują ekskluzywne premiery przez cały rok. Przykładem jest model adidas Falcon W, dostępny online w hubie od 6 września. Premierze towarzyszyć będzie przejęcie strony głównej Zalando przez adidasa na 24 godziny tego samego dnia.

- Granice między online a offline dalej się zacierają. Widzimy to również, gdy patrzymy na zasięg Bread&&Butter stworzony w mediach społecznościowych, zwłaszcza poprzez treści generowane przez użytkowników - mówi Hendrich. - W ciągu najbliższych kilku tygodni przeprowadzimy bardziej szczegółową ocenę tego wydarzenia, ale już teraz mogę powiedzieć, że trzecia edycja Bread&&Butter była naszą najbardziej udaną, będąc również świetną okazją do rozpoczęcia obchodów dziesiątej rocznicy istnienia Zalando.

Tagi: Zalando
Oceń artykuł:

Źródło: Zalando

3. edycja Bread&&Butter by Zalando z kolejnym rekordem odwiedzających

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.