W 2017 roku król Arabii Saudyjskiej Salman ibn Abd al-Aziz wydał dekret, na mocy którego kobiety mogą prowadzić samochód. Decyzja weszła w życie w czerwcu tego roku. Wiele marek motoryzacyjnych szybko zaregowało na tę wiadomość, ale specjalną kampanię przygotował również Burger King.
Każda kobieta, która podjedzie samochodem do Burger Kinga w Arabii Saudyjskiej otrzyma darmowego burgera. Aby podkreślić to ważne wydrzenie burgery otrzymały specjalną kobiecą nazwę "WhoppHer". Akcja trwa przez cały miesiąc, od 24 czerwca do 24 lipca.
Wiele marek motoryzacyjnych przygotowało również specjalne kampanie. Audi powitała kobiety-kierowców ciekawym spotem. W filmie widzimy jak arabskie małżeństwo szykuje się do wyjścia. Wszystkie drzwi w domu otwiera mężczyzna i przepuszcza kobietę przodem. Gdy znajdują się tuż przy aucie to żona otwiera drzwi pasażera i skienieniem głowy nakazuje mężczyźnie zająć miejsce. Sama siada za kierownicą, pełna dumy i ekscytacji.
Z kolei Nissan zaprosił kobiety na specjalną lekcję jazdy. Mimo że zgodnie z prawem kobiety mogą w Arabii Saudyjskiej prowadzić samochód, wiele z nich obawia się o to, co powiedzą ich męscy krewni i inni użytkownicy ruchu drogowego. Nissan twierdzi, że obawy te są bezpodstawne i wita kobiety w środowisku kierowców, zapraszając je na specjalną lekcję jazdy. Kiedy kobieta zasiada za kierownicą, na miejscu pasażera pojawia się niespodziewany instruktor - ojciec, mąż, brat kobiety. Razem ruszają na przejażdżkę.