Dealerzy samochodowi rozgościli się w australijskich centrach handlowych

2018-10-31 | 10:00

Westfield był jednym z pierwszych, który zaoferował Tesli "sklep" w londyńskim centrum handlowym, a trend rozprzestrzenił się na cały świat. Szczególnie popularny jest on w Australii. Dziś Tesla jest również najemcą na parterze w Sydney Martin Place 20.

Według dyrektora ds. usług doradczych i transakcyjnych oraz leasingu inwestorów usług detalicznych w CBRE, Zelmana Ainswortha, właściciele centrów handlowych z przyjemnością przyjmują do grona swoich najemców dealerów samochodowych. Jak twierdzą, przestrzeń w centrum handlowym łagodzi stres związany z zakupem pojazdu, a dzięki dużej liczbie odwiedzających - poprawia świadomość marki. Często na parkingach centrów handlowych powstają mini showroomy.

I choć nadchodzi perspektywa autonomicznych samochodów, które prawdopodobnie spowodują, że kupno samochodu stanie się zbędne, w najbliższej przyszłości konsumenci nadal będą potrzebować pojazdów z własnym napędem.

Posiadanie "gniazdka" w centrum handlowym pomaga utrzymać markę na pierwszym miejscu. Jest to również sposób na wydłużenie czasu przebywania właścicieli aut, dzięki udostępnieniu klientom kawiarni i części zamiennych. To wszystko jest częścią zmieniającego się charakteru handlu detalicznego

- przyznał Ainsworth. 

Bobby Zagame, inwestor z Melbourne, otworzył salon sprzedaży Audi na Swan Street w Richmond. Powiedział, że widział małe pop-up story, które były otwierane jedynie w ramach testu, a szybko zyskiwały na popularności. - Chętnie patrzymy na nowe witryny i możliwości, aby zaprezentować produkty - powiedział.

GPT jest jednym z wielu właścicieli, którzy przyjęli koncepcję z pop-up storami w centrach handlowych. Grupa swój pierwszy sklep Toyoty otworzyła w centrum Rouse Hill. Vanessa Orth, dyrektor ds. handlu detalicznego w GPT, potwierdziła, że wprowadzenie nowych sprzedawców i użytkowników do tej kategorii przyczyniło się do wzrostu rocznego obrotu. - Salony samochodowe, takie jak Toyota i Subaru, znajdują nowych klientów w naszych centrach handlowych - powiedziała pani Orth.

Najemcy koncentrują się na przyciąganiu ludzi, którzy na codzień nie odwiedzają salonów samochodowych, a sklepy bardziej skupiają się na obsłudze klienta.

Vicinity Centre, menedżer i współwłaściciel centrum handlowego Chadstone, Melbourne i Chatswood Chase, Sydney, powiedział, że grupa zmierza w kierunku rozwoju kategorii produktów, które zapewniają klientom większe zadowolenie z tradycyjnych zakupów, jak to jest np. w sklepie Tesla.

Ainsworth dodał, że podobnie jak luksusowe marki modowe, które tworzą sklepy oferujące szereg usług, takich jak kawiarnie w celu wydłużenia czasu przebywania klientów, marki samochodów przyjęły tę samą koncepcję i wdrożyły ją w swoich salonach. - Przedstawicielstwa samochodowe w małych formatach są bardzo popularne w azjatyckich miastach i przewidujemy, że ten sam trend bedzie utrzymywał się w Australii - podsumował Ainsworth.

Tagi:
Oceń artykuł:

Źródło: www.smh.com.au

Dealerzy samochodowi rozgościli się w australijskich centrach handlowych

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.