Z końcem marca H&M India podpisał umowę sprzedaży produktów marki na platformach e-commerce Myntra i Jabong. W ten sposób H&M zyskał kolejny kanał sprzedaży na rynku indyjskim.
Jesteśmy niezwykle zadowoleni, że możemy współpracować z H&M, jedną z wiodących marek odzieżowych na świecie. Ta kooperacja pozwoli milionom kupujących online w całych Indiach na dostęp do najlepszych produktów H&M
- mówi Amar Nagaram, Head - Myntra i Jabong.
H&M otworzył swój pierwszy sklep w Indiach w 2015 r., a obecnie ma 41 sklepów w kraju. W 2018 r. osiągnął sprzedaż netto na poziomie ok. 1,4 mld koron szwedzkich. Sklep internetowy H&M i aplikacja H&M stały się dostępne dla klientów w Indiach w 2018 r.
Indie to rozwijający się rynek z dużym potencjałem i cieszymy się, że nasza marka będzie dostępna dla nowych klientów w całym kraju. Myntra i Jabong będą ważnym uzupełnieniem istniejących sklepów stacjonarnych H&M i naszego sklepu online w Indiach
- mówi Karl-Johan Persson, dyrektor generalny grupy H&M.