IKEA wprowadza innowacyjną przestrzeń w Moskwie

2018-08-24 | 09:00

IKEA Centers, spółka handlowa należąca do IKEA Group, uruchomiła w centrum handlowym Mega Teply Stan w Moskwie nową, koncepcyjną przestrzeń - Underline. Dedykowana jest ona modnym millenialsom.

Underline to 6 000 m kw. przestrzeni przeznaczonej dla nowoczesnych marek, które rozwinęły się w Internecie za pośrednictwem kanałów takich jak m.in. Instagram. Dzięki niej fashionistki będą mogły zapoznać się z najnowszymi trendami i koncepcjami miejskiego stylu życia w jednym miejscu, wspierając wizję IKEA Centers w tworzeniu unikalnych miejsc spotkań.

Underline opiera się na trzech głównych obszarach: mody, stylu życia, Wellness & Beauty. Tworzy ją ponad 30 marek. Wiele z nich to popularne rosyjskie marki modowe czy wschodzące gwiazdy jak Cocos Moscow, Akhmadullina Dreams, Demeter, Fashion Confession, Sorry I’m not oraz Marie by Marie. Większość z tych internetowych marek uruchomiła krótkoterminowe pop-up story, dzięki czemu oferta modowa Underline ciągle się zmienia.

Powierzchnia handlowa to tylko 2 000 m kw. Pozostałe 4 000 m kw. dedykowane jest popularnym usługom. W przestrzeniach tych młodzi ludzie mogą pracować, ćwiczyć jogę, pić kawę, korzystać z zabiegów kosmetycznych lub brać udział w tematycznych wykładach. Przestrzeń tą tworzą takie marki jak Respublika, czyli nowoczesna modernistyczna księgarnia w Moskwie, Double B będąca kawiarnią z wyrobami rzemieślniczymi oraz 365 Detox-café, w którym można znaleźć zdrowe przekąski. Jest też salon fryzjerski, sklep pop-up IKEA, strefa wykładowa i czytelnia. Underlina to także przestrzeń, w której goście mogą się zrelaksować i cieszyć się wolnym czasem.

Koncepcja Underline jest zgodna z planem IKEA Centers, aby stworzyć nowy rodzaj centrum handlowego - czyli unikalnego miejsca spotkań IKEA, ukierunkowanego na wartości IKEA, które służą potrzebom społeczności. Oznacza to spotkania z modą, ale wykraczającą daleko poza zakupy. Centra IKEA to miejsca, w których ludzie chcą spędzać czas, gdzie mogą nawiązywać kontakty, robić zakupy i cieszyć się nowymi doświadczeniami.

Mega Teply Stan to centrum handlowe odwiedzane przez 35 mln klientów rocznie, które pozostaje jednym z wiodących ośrodków mody w Moskwie. 

Dużo mówi się o potrzebie tego, by obiekty handlowe zapewniały nowe, oryginalne doświadczenia, których nie da się powielić online. Underline to prawdziwie nowa koncepcja, której celem jest zaangażowanie pokolenia „millennialsów”. Zdobyła już sobie popularność, a osiągającymi najlepsze wyniki markami są jak dotąd wschodzące marki wypromowane na Instagramie, takie jak Marchelas, Bat Norton, LN Family oraz Astra Moda. Underline powoduje zwiększenie liczby osób odwiedzających sklepy wszystkich najemców powierzchni w naszym centrum handlowym Mega Teply Stan i prawdopodobne jest, że w innych centrach należących do naszego portfela wprowadzone zostaną podobne koncepcje 

- powiedział Luc Mougel, Manager Grupy Lease dla IKEA Centres Russia.

IKEA Centers inwestuje obecnie 2 miliardy euro w swój portfel obejmujący 14 rosyjskich centrów handlowych, które działają pod marką Mega. Dzięki temu uda się je zmodernizować - częściowo w celu stworzenia koncepcji takich jak Underline. IKEA Centres prowadzi już 45 obiektów handlowych w Rosji, Chinach i Europie. Firma planuje jednak do 2025 roku wzrost ich liczby do 70 lokalizacji odwiedzanych przez około 1 mld osób rocznie, znajdujących się w 15 krajach. 

Tagi: IKEA Centres Underline Luc Mougel Mega Teply Stan
Oceń artykuł:

Źródło: www.across-magazine.com

Zobacz także

IKEA wprowadza innowacyjną przestrzeń w Moskwie

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.