Innowacja w branży delivery – Glovo dostarczy do klientów ubrania marki Laurella

2022-11-21 | 10:31

Platforma Glovo i polska marka modowa Laurella nawiązały współpracę, dzięki której klienci  z Warszawy oraz Poznania mogą – za pośrednictwem aplikacji – łatwo i szybko zamówić produkty odzieżowe z ekspresową dostawą do domu zrealizowaną w ciągu kilkudziesięciu minut. Od grudnia usługa będzie dostępna również dla mieszkańców Krakowa. Laurella to pierwszy brand modowy, który pojawił się na Glovo.

Dynamicznie rozwijający się rynek q-commerce i rosnące zainteresowanie usługami w tym modelu zaowocowały historyczną i bezprecedensową współpracą między Glovo a Laurellą. Z końcem października w ofercie platformy delivery pojawiła się możliwość zamówienia ubrań Laurelli z dostawą  w Poznaniu, a na początku listopada w Warszawie. Wkrótce opcja będzie dostępna także w Krakowie. W aplikacji klienci mogą wybierać spośród kilkuset produktów – m.in. sukienek, swetrów czy bluzek.

- Z uwagą przyglądamy się trendom zakupowym oraz potrzebom rynkowym i to właśnie w odpowiedzi na nie zdecydowaliśmy się na współpracę z Glovo. Poprzez obecność na tej platformie pragniemy dotrzeć nie tylko do nowych osób, ale także do naszych stałych klientek, które doskonale znają nasz brand, swoją rozmiarówkę i chcą jeszcze szybciej i wygodniej kupić nasze ubrania. Partnerstwo z Glovo spotkało się z bardzo dużym entuzjazmem i sporym zainteresowaniem konsumentów. Cieszymy się, że możemy wyznaczać nie tylko trendy modowe, ale i te dotyczące sprzedaży oraz prowadzenia biznesu

– komentuje Marcin Vogel, prezes Laurelli.   

- Coraz więcej firm, z różnych segmentów, dostrzega potencjał ekspresowych dostaw i współpracy  z Glovo. Klienci mogą otrzymać produkty ukochanej marki w zaledwie kilkadziesiąt minut, bez wychodzenia z domu. Z kolei nasi partnerzy zyskują dodatkową promocję, dostęp do stale rosnącej grupy nowych klientów oraz kompleksową logistykę. A my, dzięki nowym partnerom i naszym użytkownikom, jesteśmy coraz bliżej realizacji misji Glovo, czyli zapewnienia mieszkańcom miast wszystkiego czego potrzebują w szybki i łatwy sposób

– podkreśla Waldemar Szyszłowski, Sales Executive w Glovo w Polsce.

Aby zamówić produkty Laurelli przez Glovo wystarczy pobrać aplikację i wpisać swój adres. Następnie należy wybrać kategorię „Sklepy”, a później z listy dostępnych marek – Laurellę. Użytkownik może wtedy wybrać spośród setek produktów, które zostaną dostarczone pod wskazany adres w ciągu zaledwie kilkudziesięciu minut.
Współpraca z Glovo to nie pierwsze działanie Laurelli, którym firma podkreśla silną więź ze społecznością klientek zbudowaną wokół marki. Dotychczas spółka realizowała (i ma w planach kolejne) wyprzedaże garażowe, podczas których możliwe było zakupienie ubrań ze starszych kolekcji oraz niepełnowartościowych produktów po okazyjnych cenach.

Twórcy marki zachęcają również do wymiany społecznościowej i dołączenia do grupy „Laurella” na Facebooku, która w niecałe półtora roku zebrała niemal 50 tysięcy użytkowników. W tym miejscu klientki Laurelli nie tylko dzielą się opiniami o produktach, ale przede wszystkim mają możliwość wymiany lub sprzedaży nowych i używanych ubrań marki. Cały proces, realizowany w grupie, wspierany jest przez markę, która pokrywa koszty dostawy realizowanej za pośrednictwem usługi InPost Paczkomaty.
Glovo to niejedyny kanał, za pośrednictwem którego będzie można zamówić produkty marki.
 
Na przełomie 2022/2023 roku Laurella pojawi się także na Zalando.

- Chcemy docierać zarówno do obecnych, jak i nowych klientów różnymi kanałami, dlatego współpraca z takim marketplace jak Zalando to dla nas bardzo ważne wydarzenie. Głęboko wierzymy w to, że unikalny design i jakość naszych produktów zostaną zauważone i docenione przez miliony klientów korzystających z Zalando na całym świecie – dodaje Marcin Vogel.  

 

Tagi: E-commerce / Omnichanel Glovo Polska Marcin Vogel Laurella Waldemar Szyszłowski
Oceń artykuł:

Źródło: Glovo

Innowacja w branży delivery – Glovo dostarczy do klientów ubrania marki Laurella

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.