Mango zwiększa swoje zaangażowanie na kontynencie amerykańskim. 1 marca zostanie otwarty nowy sklep w Puerto Rico, co oznacza, że liczba sklepów Mango w Ameryce Południowej i Ameryce Środkowej wynosić będzie ponad 200.
Sklep o powierzchni ponad 650 m kw. zlokalizowany jest w jednym z największych centrów handlowych na Karaibach (Plaza Las Américas). Nowy salon będzie mieć w sprzedaży linie damską, męską oraz dziecięcą, które wyeksponuje nowocześnie urządzona przestrzeń, odzwierciedlająca design wnętrz kreowany przez markę.
Mango po raz pierwszy pojawiło się na kontynencie ponad dwadzieścia lat temu, wybierając Meksyk jako kierunek rozwoju w tym regionie. Od tamtego czasu Ameryka Południowa jest centralnym punktem na mapie ekspansji marki, która rozszerza swoją sieć, otwierając salony w ponad dwudziestu krajach, wliczając w to Chile, Peru oraz Kolumbię. Aktualnie Mango planuje otwarcie kolejnych sklepów w tym regionie w pierwszej połowie 2018 roku, a ich liczba może dojść nawet do dziesięciu.
Rynek Ameryki Północnej jest kolejnym kierunkiem, w którym marka kontynuuje prace. We wrześniu Mango otworzyło swój odnowiony salon w nowojorskiej dzielnicy SoHo. Wraz z tym przedsięwzięciem firma równolegle kontynuuje ekspansję na wymagającym rynku amerykańskim